Rudi, ik probeer neit te happen alleen ff wat dingen te beantwoorden, want je stelt toch een hoop vragen in je relpy.
Over dat tunen allereerst, het kost veel, het is een std. beurtje, neem je een NG zijn je euri veel beter besteed. Dus ja, je kan ze afzetters noemen, maar je kiest er uiteindelijk zelf voor.
Verder ben ik het met je eens dat een flinke scooter afstellen niet zo heel lastig is. In ieder geval qua vario. Met de carb heb ik doorgaans meer problemen. De vario is simpel, het komt niet zo heel nauw, want vaak trekt een scooter hem toch wel naar de piek van de powerband toe. Ik heb ooit eens veel gevarieerd met rollen om hem ipv 14.200 14.400 oid te laten draaien, nou met een halve gram verschil lukte het mij niet.
En een C20 slecht, sja voor Minarelli is er wel wat beters te krijgen hoor. Naja is er dus niet, maar moet wel kunnen. Kijk maar naar Pia, daar wordt meer tijd aan besteed, en die knallen wel gauw meer. Daarom verwacht ik ook van die VTm dat hij het zoveel beter moet doen. Maar op een custom setup heb ik dat nog niet gezien.
BTw, er is wel degelijk 19pk gescoord met C20 op std. Speed.
En sja alls laatste die vergelijking met de Jager en Twins... snap je zelf ook heh
Dus plz mensen haal die VTM-ers eens van de rand van je bed en ga ermee scoren... Als ik met C20 boven de 20 uitkom moet daar toch ff dik overheen gejenst worden met zon VTM... Wante... ook al beweer dat het koppel zoveel beter moet zijn, voor koppel heb je nog altijd wel pks nodig...