This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Vtm....

Status
Not open for further replies.
Ik heb er ooit al iets over gelezen.
Sorry dat ik niet zo op de hoogte ben van deze home made pijp maar wat gaat hij kosten en op welke cilinders loopt hij goed
met welke pijp is hij ong te vergelijken??
alvast bedankt

Op pia te vergelijken met speed2000 pijp, kosten zijn 400 euro ofzo, loopt alleen goed op 13+K cilinders, en verder, waarom wil je dit weten, ze worden voorlopig niet meer gemaakt.

Als iedereen ipv dat geouwehoer nou gewoon lekker wacht op wat Tino zelf zegt
Voor zover ik begreep is alles al verkocht en worden er (nog) geen extra pijpen gemaakt.

Allejezus al 25 replies en ik heb zelf nog nix gezegd...
Ten eerste:
Ik ben er 20 aan het maken en die hoop ik begin december klaar te hebben.
Daarna maak ik er direct weer 20,als er genoeg animo is.
Tegelijkertijd zal ik een Piaggiopijp maken en kijken of ie wil presteren.(waar ik zelf eigenlijk niet aan twijfel... )
Dus Pia-menschen,het komt eraan.
Voor diegenen die er een willen hebben (Mina) moet je maar ff pm en of mailen naar valentinomeijer@hotmail.com.
Ik zal zo af en toe tijdens de progressie eens een paar picas schieten.
Maar zoals iedereen kan zien komt het aardig precies en dat is veeeeeeeel werk.
Hier een lijstje:
Flenzen draaien,binnen en buitenbus.
Flens demper draaien.
Veerbeugeltjes buigen.
Tailpijpen buigen.
Bochten oppompen en uitkloppen.
Conussen buigen en kloppen.
Demper bevestiging draaien.
Ophangoog draaien.
Pijp passen en in elkaar hechten.
Flens lassen.
Pijp aflassen.
Ophangrubber boren.
enz enz enz

Teveel om op te noemen dus.
Maar ze komen er aan.

-:-

I am looking forvard to get one my self some day.
It is a good looking job that is done there. (At least it looks better than the Fabrizi pipes.)

zijn er ook al enkele runs gemaakt op testbank met deze prachtpijp ? Tino kennende wel, maar ben wel eens benieuwd wat deze pijp doet.

Originally posted by D.J
zijn er ook al enkele runs gemaakt op testbank met deze prachtpijp ? Tino kennende wel, maar ben wel eens benieuwd wat deze pijp doet.

Nee nog nooit mee getest!!!

:+

zou er niet aan beginnen

|(

Originally posted by D.J
In de search vind je er wel wat over.

Dat zou je dan moeten testen.... maar is er is geen definitieve pia pijp dus ik denk dat je geen antwoord krijgt op je vraag

Tegelijkertijd zal ik een Piaggiopijp maken en kijken of ie wil presteren.(waar ik zelf eigenlijk niet aan twijfel... )

Dat zou je dan moeten testen.... maar is er is geen definitieve pia pijp dus ik denk dat je geen antwoord krijgt op je vraag
NOG geen antwoord

maar ik dacht dat de pijpjes zonder ophanging geleverd werden?
of loop ik nou eeuwen achter:X

Originally posted by Bas@Area

Maar Ivo heeft een pia en mina pijp, dus de mina pijpen zijn wel degelijk te vergelijken. Heb van de mina pijp van Ivo en Erik alleen nog geen grafiek gezien. Wel van de pia pijp die zit boven het niveau van een Team pijp.

Tevens staat op de site van Ivo dat de uitlaat is ontworpen voor 14600rpm.

Originally posted by area_51_member
Vergelijking? Die IS runner is toch wel eens op de bank geweest... Of niet?

Ja die is op de bank geweest en er kwam een hoger vermogen uit als met de team pijp, d8 van 19,5pk.

Maar laten we ontopic blijven..

Status
Not open for further replies.