vtm 14k versus c20

Originally posted by Sjoerd
Naja je schamen voor een C20 hoeft absoluut niet; scheelt maar 8 tiende pk op topvermogen en ongeveer 3 tiende op koppel...
Maar wel zijn de lijnen van de VTM mooier :) Magoed, vette test :) (Y)

Crap, maar dat zie je wel als je geblokkeerd gaat meten. C20 heeft een powerband van niets... (op Minarelli).

Ik vermoed dat als Tino dit geblokkeerd had gemeten, iedereen kon zien dat de VTM de C20 maximaal overheerst op alle vlakken. (bredere powerband, meer als 0,3 verschil, meer koppel). Maar die tijd komt vast nog wel.

Snap dus wel dat iedereen enthousiast is, maar een echte vergelijking is het niet.
 
Originally posted by bananenschiller
FF offtopic:

zijn er eigenlijk nog pia's die het gaan proberen op jubbega?


O jaaa, ik kom ook ff kijken. Is kijken of er nog wat mina's te vlammen zijn })

Ook heb ik gehoord dat de Jager ook mee doet met hun "scootin" sprinter :)
 
Tino ik heb je hulp nodig . het gaat om de tailpipe die ik niet kan buigen hier in Suriname . kan ik bestellen bij jouw . ik zit vast met het afronden van de uitlaat die ik zelf maak voor mijn beta ark . mail mij ff op g_samsonsr@yahoo.com
thanxx
 
tail pijp

he kerel , nice work . ik maak ook uitlaten ,maar ik woon tot in Suriname . ik heb een probleem ,en dat is de tailpipe buigen . hier kan het niet ,dus ik zit vast met de afronding van de zelfbouw vd beta ark uitlaat . kan ik de tailpipe bij jouw kopen ? of kan jij mij helpen aan zo een apparaat wat jij hebt? ik zit vast vast vast . zie rubriek zelfbouw beta uitlaat . mail mij aub op g_samsonsr@yahoo.com. many thanxxxx.

Guido Samson uit Suriname .
 
Maar is die VTM pijp niet custom made voor die test cilinder?
met welke cil. is er getest.
En hoe loopt die VTM pijp op andere cil. (Speed, Hebo, Fabrizi enz)
 
Originally posted by chezzmo
O jaaa, ik kom ook ff kijken. Is kijken of er nog wat mina's te vlammen zijn })

Ook heb ik gehoord dat de Jager ook mee doet met hun "scootin" sprinter :)

Ja, de Jager komt ook met de NRG.
Ze gaan weer wat nieuws en onderdelen (o.a 30 D'O) uit proberen

Ontopic: Nice one Tino...(Y)
 
Originally posted by Makker
Maar is die VTM pijp niet custom made voor die test cilinder?
met welke cil. is er getest.
En hoe loopt die VTM pijp op andere cil. (Speed, Hebo, Fabrizi enz)
Deze uitdraai is het blok van Ruud, dus als ik me niet vergis zit daar een Speed onder.
 
Klopt... speed power en nee is niet pasgemaakt voor mijn cilinder maar voor een Evo... maakt niet uit BTW ... ik hoopte al dat de jager er ook zou zijn... gelukkig ... hopelijk kunnen we wat uitrichten tegen hun....

Rudi
 
Originally posted by Joor
Snap dus wel dat iedereen enthousiast is, maar een echte vergelijking is het niet.

Dat eerste vind ik dus btje overdone, want idd, een echte vergelijking is het niet, en wat hier getoond is kan veel beter, als ik de verhalen moet geloven (duh).
 
pff, vtm my ass, ik blaas jullie allemaal met m'n leo ZX (not) 8P 8P

anyway, ziet er prachtig uit :W tino mss toch overwegen om ze weer te gaan maken en verkopen ? :)
 
Back
Top