Mooi project dit.
Als je nog wat meer vermogen wil, achter het wiel heb je nog ruimte genoeg voor een intercooler. Ik weet niet hoeveel toeren je blok draait, maar met 1:2 draait je compressor wel behoorlijk wat toeren lijkt mij. Daar houdt een Eaton niet zo van, dan gaat hij erg warme lucht pompen. Door een intercooler te plaatsen zou je nog wel het één en ander aan vermogen kunnen winnen.
Complimenten Mario, heel erg toffe machine!
Zou hem wel is in het echt willen bewonderen
Wat betreft het toerental van die compressor, dat zal wel meevallen denk ik.
Als het blok 14.000 rpm draait, draait de compressor 7.000 rpm, dat is niet zo heel gek volgens mij. Maar goed een intercooler kan nooit kwaad natuurlijk, gaat wel iets ten koste van de gas reactie waarschijnlijk.
Ik denk dat het verlies aan gasreactie niet opweegt tegen de winst aan vermogen.
Super vet ding! Ben benieuwd wat hij gaat doen op de baan.
Maar goed een intercooler kan nooit kwaad natuurlijk, gaat wel iets ten koste van de gas reactie waarschijnlijk.
Dat zegt EGT toch ook?
Als je zou moeten schatten wat het beestje aan vermogen heeft, waar denk je dan aan Mario?
T'is een blower....denk dat de 4 takt turbo brommers over een paar jaar overal uit de grond tevoorschijn komen
echt vet hoor dit 8)