This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Vrije Training 30/31 juli Lelystad Weekend

Zoals altijd op Lelystad begon de eigenaar weereens triest te doen om niks, toen hem eindelijk duidelijk was gemaakt dat zijn verhaal niet echt klopte ging alsnog het hek open. Dat is iig wat ik begreep.
Erg vet om de SOBW'ers en 2 belgen (volgens mij) toch nog te zien knallen in het zwembad Lelystad. Vooral Gilbert ging erg hard, volgens mij wel met een iets ander blokje als in de std. klasse. Maar hij beweest zich wel weer als een echt regenbeest!
 
Er was weinig echt te trainen, jammer maar het weer kan je niet veranderen. Wat wel vet was om te zien was Gilbert die echt kapot hard ging en er samen met roelof er toch nog wat leuks van maakte om naar te kijken +ralf+

p.s. Wanneer komt Pellenboer weer terug bij de sjees?
 


als de eigenaar zich nou zaterdagmorgen wat meer druk had gemaakt had om het water van zijn circuit af te krijgen ... :|

mja , ik had helemaal geen zin meer om te rijden , dus ook niet gedaan.

verder wel leuk weekend gehad , jammer van het enorme water wat uit de lucht kwam mja dat heb je niet in de hand. heb toch aardig wat bekende koppen gezien en gemeet , met name veel sobw mensen

@ Arnoud , volgende keer maar niet starten met de pitspoes erop, alleen zitten :X
 
Die eigenaar van het circuit is echt een eikel..
Maareh voor de rest vond ik het zeker een leuk weekend en vooral beter dat we nog eff konden rijden!
Maar wat was het nat!!
 
Als ze de schade nog een keer terug betaalt in natura vind ik het allemaal prima.

Ik heb met piechota lekker kunnen sporten. En gilbert ging echt als een maloot de bochten door, dat moest gewoon wel een keer fout gaan
 
mja , ze (of eigenlijk de scooter) maakte wel een goeie wheely

ik vond die wijven maar een stel schapen , ze stonden naast mij in 2 tentjes samen met hun "pooier" , Mark had er iig nog 3 in z'n motorhome gekregen
 
melf #50 said:
mja , ze (of eigenlijk de scooter) maakte wel een goeie wheely

ik vond die wijven maar een stel schapen , ze stonden naast mij in 2 tentjes samen met hun "pooier" , Mark had er iig nog 3 in z'n motorhome gekregen


Bedoel je Pim P.?
 
Ik vond het weekend ook wel oke , alleen die kut regen was wel iets teveel naar mijn mening. En het circuit was ook weinig aan want naar 15a20 ronden begon het wel beetje saai te worden. Alleen de wheely's waren wel leuk daar }) . En ik snap niet hoe die gilbert zo hard door de regen kon want ik hed met mijn scoot egt nix grip ;( .
 
oowja, en dat meisje snap ik niet, ze kan niej eens een std. scooter besturen :L . Wie was het eigenlijk die Laura of die blonde??
 
na een tot diep in de nacht durende kroegen nacht zaterdag ochtend 8 uur vertrokken vanuit lobith. in de rij gestaan voor het circuit haha . en toen de meuk opgezet. helaas van de demo kan niemand wat aan doen behalve de circuit constructeurs. toen wilde ik sprinten, te lange rij, toen maar op de bank gegaan bij valentino en collega's. toen een crew shirt gehaald en met de tang op pad de boel in de gaten gehoude tot dikke 2 uur snachts(nog even snel een echte yamaha zonnebril gewonnen bij de loterij). nog bijna in mekaar geslagen door zoon neger waarvan zijn vriend aant kotsen was en ik vroeg of ik helpen kon:? maarja. toen helemaal versleten gaan slapen in het iglo tentje. wekker gezet om 8 uur voor de keuring. 8 uur ging de wekker en ik hoorde regen regen regen.... ik maar doorgeslapen tot 10 uur oid. net zo lam over het terrein gelopen. toen 3 kwartier in de regen gestaan met ellen en toen alles in de bus geladen en naar huis vertrokken. al met al een leuk gezellig weekendje en er een mooie zonnebril, vieze kleren, lege portomonnee,veel blaren, en een leuke herinnering aan over gehouden:W

organisatie deed zijn best maar die lullo vant circuit liep geloof ik de boel te verzieken. ik vond het wel erg slecht dat er gewoon niks gedaan werd om de zooi simpelweg leeg te pompen. met een beetje pomp is dat ook 3 uur werk.
 
Met hagelnieuwe Sava's in de regen rijden is geen goed plan.
Tering wat had ik weinig grip zeg, wat waarschijnlijk ook wel aan mijn rijstijl te zien was.

Ondanks het weer heb ik me toch nog wel kunnen vermaken dit weekend.
 
Ik heb het niet gezien, maar Laura zat op de brommert en iemand trapte het ding aan. Vervolgens gaf ze/iemand gas en vloog het ding onder haar vandaan :W
 
nog leuker , ze kreeg zelf de scooter aan en gaf zelf volgas , alleen liet ze pas los nadat ze op het achterwiel weg reed , daarna ging de scooter er wheelyend vandoor zonder bestruurder.

gelukkig dat er niemand stond en dus niemand geraakt is
 
Ze vroeg aan mij of ze mn scooter eens maocht starten, dus ik zei probeer het maar. Toen het na een half uur gelukt was wou ik mn scooter meteen weer uitzetten, maar zei was eerder met haar hand bij mn gashendel dan ik bij de killswitch +ralf+ . Oftewel, gewoon stom van mij dat ik haar al mn scooter laat aankicken.
 
Ik heb beste leuke foto's geknipt, leuke wijdbeensch actie van Gilbert, hele mooie met poster-ambities van Roelof, Bart zn staande wheelie van heel ver, etc etc, komt in de loop van de week...
 
respect voor Inne, Kenny en iedereen van de crew.
Ondanks het klote weer en wat onvoorziene factoren toch een gezellig weekend.