Vrije Training 30/31 juli Lelystad Weekend

Advertisement - register to remove this

helaas had ik me ingeschreven voordat m'n vakantie definitief vast stond, en nu valt het weekend precies in m'n vakantie... Ik ben dus niet aanwezig. Jammer maar helaas, vorige keer was het erg gezellig, jammer dat ik het deze keer moet missen.
 
ik wil ook zeer zeker komen gieren moet ik em aanmelden dan nog of iets?
in ieder geval nog ff een kaartje kopen natuurlijk.
 
Ikke(roelof Touber) 70 en mischien 50 ac.(hoeveel tijd zit er tussen de demo,s???)
Gilbert Bloemers heb ik ook aangemeld weet nie of dat door gekomen is, maar hij in iedergeval 70cc.
 
#5Arno said:
ik wil ook zeer zeker komen gieren moet ik em aanmelden dan nog of iets?
in ieder geval nog ff een kaartje kopen natuurlijk.

Je kan je inschrijven op scootertuning.net .
 
Mwoah in 2 rondjes tijd heb ik niet een ander blok er onder geprutst...
Maar is het wel mogelijk dat ik de 1e dag 70 rij en de andere dag 50???
thnx
 
Hmm oke,ik heb vorige week een extra inschrijving ingevuld voor 70 en 50 maar dat stond nog niet gewijzigd.Maar kan me voorstellen dat ze het nu eff druk hebben met andere dingen.
Ik heb gilbert ook ingeschreven die staat er ook nog niet op!! Maar tegen de tijd dat het zover is zal dat wel geregeld zijn denk ik???
 
roelandri said:
Hmm oke,ik heb vorige week een extra inschrijving ingevuld voor 70 en 50 maar dat stond nog niet gewijzigd.Maar kan me voorstellen dat ze het nu eff druk hebben met andere dingen.
Ik heb gilbert ook ingeschreven die staat er ook nog niet op!! Maar tegen de tijd dat het zover is zal dat wel geregeld zijn denk ik???
guduld is een schone zaak *D

komt goed roelof er zijn er wel meer die in 2 klasses gaan rijden no problemo
 
Ter info, Std en Topscooters worden samengevoegd in de traingen en races. Sessie 45 minuten 50cc, sessie 45 minuten 70cc, ipv 3x 30 min.
 
Back
Top