vreemde dip bij "hoge" snelheid

El Barto

Yieeehaaaw...
Als ik vol gas rijd en ongeveer aan de 80 km/h zit (teller) voel/hoor ik dat mijn scooter ineens op hetzelfde toerental blijft hangen en zelfs terugvalt. Het kan niet de topsnelheid zijn, want aan de toeren te horen is ie bij de 80 nog aan het klimmen en het voelt zeg maar heel onnatuurlijk aan. Heeft misschien 1 van jullie dit ook wel es gehad of weet je misschien hoe het komt? Thanx
ps: beta ark ac dr70, yasuni R, athena vario (net nieuw)
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by El Barto
Als ik vol gas rijd en ongeveer aan de 80 km/h zit (teller) voel/hoor ik dat mijn scooter ineens op hetzelfde toerental blijft hangen en zelfs terugvalt. Het kan niet de topsnelheid zijn, want aan de toeren te horen is ie bij de 80 nog aan het klimmen en het voelt zeg maar heel onnatuurlijk aan. Heeft misschien 1 van jullie dit ook wel es gehad of weet je misschien hoe het komt? Thanx
ps: beta ark ac dr70, yasuni R, athena vario (net nieuw)

wat is je afstelling het kan misschien aan je drukveer liggen
 
Er zitten redelijk zware (5,5 gram) rollen in, maar dat zou juist een hogere top moeten geven toch? De drukveer is een gele van mallossie en mijn sproeier is 82
 
idd lichter gaan met rollen, ik zat met DR70, Yasuni R, 19mm aan de 4,0 gram rollen. Hiermee haalde ik 120 @ teller dus die 80 die jij nu haalt moet zeker veel beter kunnen.
 
Back
Top