vreemde dip

milkyway

f15 cruiser.
ik heb een dip in me scoot zitten.. als ik volgas wegtrek komt ie mooi op toeren maar als ik even gas terug neem komt ie niet meer goed op toeren..

de setup is.
dueplus
19mm DO @ mhr E13
hpi 05'
polini speed control 4/3,6 gemixt
hebo verstelbaar rooie trekveren
bida c20
kevlar malossi snaar
rooie drukveer.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Tuning boy said:
Poulies wel goed?
en is de uitlaat niet ietwat te hoogtoerig voor deze setup?
denk dat een c16 zich hier beter op zijn plek voelt!

Succes

weet het maja kost weer geld he
en een c20 ziet er ook veeeeeel mooier uit dan een c16 ;)

nu zitten de rollen er denk ik net 20 km in.. drukveer al wat langer en dies volgends mij ook versleten..

maja mijn top licht lager dan verwacht 95 kmh :S
 
En hoeveel KM ligt die snaar er al in?

Ik heb ook een poos met klote hernemingen gereden. Met een zwaardere drukveer was het een paar kilometer weg, en dan weer net zo hard terug. Een nieuwe snaar deed me het licht zien.
 
v snaar is denk 60 km oud. is beetje gerafeld.
de vario zat eerst niet goed er miste een ringetje bij de vario bus.
er zit er nu wel 1 tussen maar die is te dun en te klein.. wordt al nieuwe gehaald. de v-snaar kwam eerst niet boven in de poulies nie wel. maja
de drukveer zal daardoor wel vet snel slijten..
 
mja , dat de topsnelheid niet hoog is komt omdat je nog std vertanding hebt....

ik zou persoonlijk gewoon een shot erop zetten, loopt gewoon veel beter op een due plus
 
melf #50 said:
mja , dat de topsnelheid niet hoog is komt omdat je nog std vertanding hebt....

ik zou persoonlijk gewoon een shot erop zetten, loopt gewoon veel beter op een due plus

Hierin geef ik melf gelijk! een shot loopt zowiesow goed op de deu plus
Maar denk toch nog steeds dat een c16 zijn werkt ook wel goed zou doen Ne te gaan dat de deu plus toch naar aardig wat toerenmaakt.
En ik vind een c16 wel zo mooi als de c20 maar dat is persoonlijke smaak.
Btw met een shot of c16 ligt je top waarschijnlijk ook wel wat hoger na goed afstellen natuurlijk!

Groete

Btw heb je neit in je cilinder lopen frezen of dergelijke?
Krijg je namelijk ook van deze storingen van :p
 
c16 en c20 zit ook niet echt veel verschil in wat uiterlijk betreft...

gaat er denk ik meer om bij sommige mensen dat ze kunnen zeggen dat er c-20 op zit , zo zijn er iig velen, terwijl prestaties dacht ik toch wel belangrijker zijn dan looks want wat heb je aan een mooie uitlaat als ie het niet goed doet op je setup
 
melf #50 said:
c16 en c20 zit ook niet echt veel verschil in wat uiterlijk betreft...

gaat er denk ik meer om bij sommige mensen dat ze kunnen zeggen dat er c-20 op zit , zo zijn er iig velen, terwijl prestaties dacht ik toch wel belangrijker zijn dan looks want wat heb je aan een mooie uitlaat als ie het niet goed doet op je setup

Treu treu.. maar met een c16 hoef je je nog niet te schamen naar mijn weten:p
 
Tuning boy said:
Treu treu.. maar met een c16 hoef je je nog niet te schamen naar mijn weten:p

en c20 heeft een bocht die onder het waterpomp huis loopt... dat ziet er mooi uit.. na mijn mening...

ik kan wel een shot kopen maja na lelystad gaat ie de deur uit...
 
C16 Heeft dezelfde bocht in principe hoor alleen het expansie geddelte is anders en nog wat kleine dingen uitlaat lijkt heel veel op de c20!
Dus zoek eerst maar even een plaatje!:p
dan wil je vast ook wel een c16 en die c20 kun je zo verkopen of omruilen op forum vast wel!

Succes
 
Back
Top