Ik ben nog steeds druk bezig met mn Bw's het schiet al een beetje op, dinsdag komt mn 21mm binnen, met een bijna standaard cilinder, nu gaat het me bij deze scooter meer om de looks en om het koppel, aangezien ik in goes down-town tog bijna niet op mn top kan komen...dus ik zoek eigenlijk een leuk 70cc'tje voor mn scootertje, met lekker veel koppel, nu zie ik in bepaalde topics ook altijd 'ja pak een DR' maar je hebt tog DR en Doppler? dat zijn tog aparte merken :S ik heb al eerder met 70 gereden dus ik hoef niet perse een 'instap' cilinder, ik heb de search al gebruikt.. maar kwam neit helemaal tegen wat ik wilde, ik wil dus een mooie goeie 70cc (hij wordt niet getuned dus geen brakke afwerking) en wat ik dan met mn krukas moet doen? of die het evt aankan, ik smeer em zelf, dus kan ik evt wat beter smeren oid.
Let me know and i'll be greatfull (hoe je het ook schrijft)
Greetz, Stephan
BTW mn setup: nu 50cc (soort van 50 snel) met hebo gara, hebo vario + v-snaar en koppeling, 21mm + spruitstuk, airspeed, en luchtfilter ben ik nog niet uit...... SUGGESTIES daarvoor????? (tis voor de LOOKS --> hebo gara :O