vraagje voor de motor weters

Status
Not open for further replies.

elias roxter

Well-Known Member
heey ben 2 maanden geleden 18 jaar geworden en ben van plan om over te stappen op een yamaha r6 2000 maar er geldt natuurlijk een wet regeling dat je maar 25kw mag rijden en heb op internet gelezen dat een r6 93,4 kw heeft.maar heb ook begrepen dat die af te knijpen is naar 25 kw maar dat je dan zelfs door een 45kmh wagentje eruit getrokken wordt :p
mijn hoofd doel is om er gekke drifts en wheelie's mee te maken (avontuurlijk rijden)
iemand tips??
 
Advertisement - register to remove this

heey ben 2 maanden geleden 18 jaar geworden en ben van plan om over te stappen op een yamaha r6 2000 maar er geldt natuurlijk een wet regeling dat je maar 25kw mag rijden en heb op internet gelezen dat een r6 93,4 kw heeft.maar heb ook begrepen dat die af te knijpen is naar 25 kw maar dat je dan zelfs door een 45kmh wagentje eruit getrokken wordt :p
mijn hoofd doel is om er gekke drifts en wheelie's mee te maken (avontuurlijk rijden)
iemand tips??

Die 25kw regel is er speciaal voor figuren zoals jouw. Je kunt beter rustig beginnen met een lichte motor en dan zo rij ervaring op doen.
 
en 25kw is nog best wat , een RS125 heeft zelfs minder dan 25 kw en kun je ook mee op het achterwiel rijden ..

je hebt nog 0,0 verstand van motoren , laat je dus eerst eens GOED informeren voor dat je conclusies trekt...

en voor je je zelf de kist in sjeest , dat zou mij niks uitmaken eerlijk gezegd (want mongolen zoals jij zorgen ervoor dat anderen die wel normaal rijden minder "vrij" zijn..) , maar voor je ouders en degene die de troep moeten opruimen is het wat minder...
 
heey ben 2 maanden geleden 18 jaar geworden en ben van plan om over te stappen op een yamaha r6 2000 maar er geldt natuurlijk een wet regeling dat je maar 25kw mag rijden en heb op internet gelezen dat een r6 93,4 kw heeft.maar heb ook begrepen dat die af te knijpen is naar 25 kw maar dat je dan zelfs door een 45kmh wagentje eruit getrokken wordt :p
mijn hoofd doel is om er gekke drifts en wheelie's mee te maken (avontuurlijk rijden)
iemand tips??

8P
 
wat een verstand, begrensde r6 gaat alsnog 180, en trekt vele malen harder op als de gemiddelde auto in nederland.

denk dat je eerst maar eens op een motor moet gaan rijden voordat je conclusies trekt!
 
zoals ik het hoor vind ben jij misschien wel 1 van de 1000zenden mensen die ervoor gezorgt hebben dat je tegenwoordig een heele maandloon neer moet leggen voor een bromrijbewijs. dus als ik jou was zou ik gewoon lekker 25kw gaan rijden en anders misschien kun je wel met je omas klapfiest wielies gaan doen op de skate baan...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top