carburateur voor speedfight 2 vraagje !

dito

Well-Known Member
hoi mensen, zoals in eerder topic al gezegd heb ik momenteel een 17.5 mm dell orto carb.
ik wil eigenlijk het liefst een carb met auto choke.....
vind hand choke een beetje gaar namelijk, maar nu is mn vraag of dat wel mogelijk is als je een grotere carb neemt ?
en wat raden jullie aan bij een 70cc airsal ? de bedoeling is dat hij gaat trekken als een malle, top snelheid boeit me geen reet, al rijd ie 60 top, als ie maar trekt als een mofo !!!
tips hierbij zijn welkom
 
Advertisement - register to remove this

ik heb een speedfight 2 Furious lcdd en met multivar, stage6 koppeling en yasuni R trek ik zeer goed, en doordat mijn vario begrensd is haal ik 57 digitaal... voor de rest staat hij helemaal std.
 
dito said:
hoi mensen, zoals in eerder topic al gezegd heb ik momenteel een 17.5 mm dell orto carb.
ik wil eigenlijk het liefst een carb met auto choke.....
vind hand choke een beetje gaar namelijk, maar nu is mn vraag of dat wel mogelijk is als je een grotere carb neemt ?
en wat raden jullie aan bij een 70cc airsal ? de bedoeling is dat hij gaat trekken als een malle, top snelheid boeit me geen reet, al rijd ie 60 top, als ie maar trekt als een mofo !!!
tips hierbij zijn welkom


17.5 MM dell orto op 70 CC airsal kan makkelijk. heb zelf ook met 17.5 MM @ Sport 70 gereden ( ging prima ), en door een andere carb trek je niet ineens auto wheely's je hebt mss wat meer power onder en in het midden. maar niet zoveel dat die ineens auto wheely's trekt


Maar volgens mij heb je ook een 19 MM met Auto choke DACHT ik weet niet zeker.

www.euroscooters.nl mote je daar even kijken :)
 
Back
Top