Vraagje over banden

Milan93

Well-Known Member
Hey allemaal,

ik ben sinds vandaag in het bezit van een Peugeot Speedfight 2 (2005).
Heb een beetje zitten zoeken naar nieuwe banden aangezien er nog weinig
profiel in zit, ik heb een beetje gekeken op easyparts en ben het volgende
tegengekomen:

http://www.easyparts.nl/showarticle...0-251/Band-Power1-Slick-12x130-70-Hf296a.html

Wat denken jullie dat je krijgt voor je prijs? ik wil er graag de winter mee
doorkomen en heb eerder gelezen dat een aantal banden 0 grip hebben op
een nat wegdek en dus snel wegslipt.

wat denken jullie?:)
 
Advertisement - register to remove this

Die power one bandjes heb ik ook gehad. Voor de prijs zeker goede bandjes, niet zo veel grip als bv een pirelli evo ofzo, maar die power one's slijten wel nauwelijks!

Heb er verder ook geen problemen mee gehad op nat wegdek.
 
Die power one bandjes heb ik ook gehad. Voor de prijs zeker goede bandjes, niet zo veel grip als bv een pirelli evo ofzo, maar die power one's slijten wel nauwelijks!

Heb er verder ook geen problemen mee gehad op nat wegdek.

Klinkt goed! Ik zie ook deze, van Michelin

http://www.easyparts.nl/showarticle...251/Band-Michelin-Bopper-12-130-70-Tl-Tt.html

Zien er ook goed uit voor de prijs, ze ogen wel wat smal op de foto.
Het gaat me op het moment primair om de achterband, de voorband kan nog wel even mee. Iemand ervaring met die van Michelin?
 
bedankt voor je reactie, heb je ook veel in regen gereden? of in de winter?


Ik heb er ook gewoon altijd mee in de regen gereden nooit problemen mee gehad, heb een tijdje terug me scooter weggedaan dus weet niet hoe ze in de winter zullen rijden, ik ga ze volgende week ook bestellen voor me huidige scooter omdat ik ze gewoon goed vind presteren en zeker voor die prijs :z :p
 
het maakt in de winter niet al teveel uit waarmee je rijdt , als het glad is is het gewoon glad..

zo simpel is het..

zodra het wegdek koud is heb je gewoon stukken minder grip , en of dat nu met Powerone is of met dure banden ..

ik heb behoorlijk wat van deze banden gemonteerd , het zijn geen verkeerde banden voor die prijs..
 
het maakt in de winter niet al teveel uit waarmee je rijdt , als het glad is is het gewoon glad..

zo simpel is het..

zodra het wegdek koud is heb je gewoon stukken minder grip , en of dat nu met Powerone is of met dure banden ..

ik heb behoorlijk wat van deze banden gemonteerd , het zijn geen verkeerde banden voor die prijs..


Oke dankje dit antwoord had ik nodig!
mag slotje op van mij =)
 
Back
Top