Vraagje euro-begrenzer

Status
Not open for further replies.

Tofman126

Aerox R
(ik had dit ook in het begrenzer topic kunnen plaatsen, maar aangezien ik snel antwoord nodig heb vanwege de betaling van de begrenzer leek het me slimmer om het hier snel te vragen)

Ik heb vorige week een euro begrenzer bestelt. Gemaakt op 45/50 voor me aerox die 90/95 op de teller gaat.

Inmiddels is de begrenzer geinstaleerd, alleen het optrekken met de begrenzer aan gaat heel sloom. Hij trekt een stuk langzamer op dan een normale std scooter. Hierover heb ik begrenzer gebelt, en hij vertelde mij dat dit normaal was en ik toch gewoon 0,4/0,5kw zou halen. De scooter komt op gegeven moment wel aan de 45km/h.

Maar het lijkt mij gewoon dat dit veelste veel opvalt. Vanwege het langzame optrekken.

Wat moet ik hier nu mee? Is mijn begrenzer niet goed afgestelt voor mijn setup. Of hoort het gewoon dat de eurobegrenzer langzaam optrekt.

Graag mensen met ervaring met de euro-begrenzer. Aangezien ik niet weet of ik hem zo wil houden, en wel 1 deze dagen de rekening moet betalen.

Alvast bedankt.
 
Advertisement - register to remove this

Ik zou hem maar ff terug sturen naar begrenzer.nl met de melding dat hij NIET goed is, en dat je een nieuwe wil (staat ook op hun site dat je dan een nieuwe krijgt), ik moest hem ook 3x terugsturen en nu werkt hij eindelijk goed..

Ze zeiden eerst verander je sproeier maar ff, JA mooi niet dus want dan loopt ie MET begrenzer goed, en zonder niet :p

Dus gewoon terugsturen, krijg je binnen een paar dagen een nieuwe, daar betaal je ook voor (als je het zelf maakt ben je 1 euro 50 kwijt ) ;)
 
bij mij liep dat ding ook zwaar klote met de begrenser.. 0.4 met moeite op de roller:S agent vond et ook al raar met een c16(a) vind et echt skijtdingen en ik zou zelf 1tje van internet halen met afstandbediening..
 
sacha-aerox said:
bij mij liep dat ding ook zwaar klote met de begrenser.. 0.4 met moeite op de roller:S agent vond et ook al raar met een c16(a) vind et echt skijtdingen en ik zou zelf 1tje van internet halen met afstandbediening..

ja idd, mijn ding wertke ook niet, ik heb em nie truggesturud heb echt schitj aan die gast..

miss dat jij meeer mzzl hebt ;)

suc6 iig !

greetz
 
Ik ben zelf nog nooit op de rollerbank geweest (gelukkig) dus ik zou niet weten hoeveel kw je dan ongeveer scoort, maar ik denk inderdaad niet dat je ervoor een boete zou krijgen ligt er net aan denk ik.

Snormaal dat hij trager op trekt,
Begrenzer begrenst op je toerental.. Dus duurt het langer om in toeren te komen want je gaat niet tot het maximum toeren van je brommer.
Ik heb nu een Eurobegrenzer besteld.. Vele mensen vinden deze het beste..
Het slomere optrek zal ik de flikke wel zegge dat dat komt doordat mijn dichting kapot is en en dat die teveel druk verliest ;)
Had ik toen ik met rondel voor en ze geloven dat meteen
 
tot ze je scootertje op de rollenbank zette met begrenzer aan, Ej hij stotterd als een gek op top dit wordt een technisch onderzoekje....

wees gewoon een vent en accepteer gewoon dat je een boete krijgt als ze je pakken en je opgevoerd bent....

Of doe gelijk kameraad van mij;
Rijd met booster Full polini Evo 2
Haalt los de 130..
Rij gewoon weg van de flikke.. Hij kan zo goed ni rijde.. Maar hij heeft toch drie zwaantjes, vier combi's en twee scooters kunne losrijde;)
Als ge opdrijft, kunde oftewel begrenze of balle hebbe en wegrijde ;)
 
Of doe gelijk kameraad van mij;
Rijd met booster Full polini Evo 2
Haalt los de 130..
Rij gewoon weg van de flikke.. Hij kan zo goed ni rijde.. Maar hij heeft toch drie zwaantjes, vier combi's en twee scooters kunne losrijde;)
Als ge opdrijft, kunde oftewel begrenze of balle hebbe en wegrijde ;)

Of abn praten&niet belgisch:W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top