Rooster / gril voorscherm Vraagje

Ahmet zip

Member
2610FF2E-D1AA-43C8-B3A9-E419C57B9EC8.jpegHallo

Misschien is dit een domme vraag maar ik vraag het uit omdat ik geen idee heb

Dus

Rooster / gril voorscherm​


Is dit schadelijk voor je scooter ik bedoel moet daar lucht binnen krijgen is het erg als ik er zo iets op zet want ik ga een malossi halen en ik wil niet dat het zichtbaar is

Alv bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Een Malossi rooster halen? Of wat ben je aan het vertellen? Want wat zou zo'n roostertje nou voor kwaad kunnen? En je gaat deze ff op je kap schroeven of met ducttape?
 
Een Malossi rooster halen? Of wat ben je aan het vertellen? Want wat zou zo'n roostertje nou voor kwaad kunnen? En je gaat deze ff op je kap schroeven of met ducttape?
dus ik wouw een malossi ecu halen en die zijn rood en dat is zeer opvallend waardoor ik een rooster wouw halen en daarom vraag ik of het schadelijk is om een rooster te monteren op u spkappen en waarschijnlijk ga ik het met schroeven monteren
 
ik zou je ECU zwart spuiten.. dat is méér alsof je geen rode ecu probeert te verbergen dan wanneer je er een ander rooster voor hangt.
tevens lijkt me niet dat daar véél koellucht door naar binnen hoeft, hangt alleen wat elektronica, toch? je motor koelt zichzelf vanaf de zijkant via zijn ventilator.
 
Back
Top