Mizzle. VW T2b '78 owner 13 January 2005 #1 Hoi, Bij veel snelle cilinders zie je dat ze een losse kop hebben. Ik vroeg mij af wat nou eigenlijk het grote voordeel is van een losse kop. ( tis niet dat ik er een probleem mee heb, maar ik vroeg het me gewoon af) Alvast bedankt :* Maikie
Hoi, Bij veel snelle cilinders zie je dat ze een losse kop hebben. Ik vroeg mij af wat nou eigenlijk het grote voordeel is van een losse kop. ( tis niet dat ik er een probleem mee heb, maar ik vroeg het me gewoon af) Alvast bedankt :* Maikie
Thijs. EPC / RST # 69 13 January 2005 #3 Idd, betere koeling, maar dit kon je ook in de search vinden hoor Upvote 0 Downvote
KreVaN Sappert de Sap 13 January 2005 #4 Over het algemeen kan het koel water ook nog een gedeelte boven je verbrandings kamer komen dit resulteerd in veel maar dan ook veel betere koeling Upvote 0 Downvote
Over het algemeen kan het koel water ook nog een gedeelte boven je verbrandings kamer komen dit resulteerd in veel maar dan ook veel betere koeling
BasAerox Hardcore Member 13 January 2005 #5 Nog ff een vraagje: (misschien noob maar ja...) Komt het door de losse binnekop dat er een bougie met lange schacht in moet? Bij mina dan.. Upvote 0 Downvote
Nog ff een vraagje: (misschien noob maar ja...) Komt het door de losse binnekop dat er een bougie met lange schacht in moet? Bij mina dan..
KreVaN Sappert de Sap 13 January 2005 #6 nee ook vaste koppen hebben lange schacht bougie corsa bijv.. Upvote 0 Downvote
Gilera_Gsm. Well-Known Member 13 January 2005 #7 corsa heeft ook korte schacht? op mn ac corsa vroegah toch. Upvote 0 Downvote
Gilera_Gsm. Well-Known Member 13 January 2005 #8 BasAerox said: Nog ff een vraagje: (misschien noob maar ja...) Komt het door de losse binnekop dat er een bougie met lange schacht in moet? Bij mina dan.. Click to expand... idd Upvote 0 Downvote
BasAerox said: Nog ff een vraagje: (misschien noob maar ja...) Komt het door de losse binnekop dat er een bougie met lange schacht in moet? Bij mina dan.. Click to expand... idd