Manu76 Burn and rise... 6 September 2019 #2 Als je het zo goed als zeker wilt weten zou ik ff mailen en vragen wat de diameter is van de dop. Dan zelf je eigen diameter meten. Voorkomt teleurstellingen achteraf.
Als je het zo goed als zeker wilt weten zou ik ff mailen en vragen wat de diameter is van de dop. Dan zelf je eigen diameter meten. Voorkomt teleurstellingen achteraf.
eurokit Broem Broem Pff Pff 9 September 2019 #3 Er staat wat daar staat...Tenzij de verkopende partij zelf onzin heeft geschreven. Al lijkt het mij niet dat Yamaha een heel nieuw wieldopje zal gaan ontwerpen.
Er staat wat daar staat...Tenzij de verkopende partij zelf onzin heeft geschreven. Al lijkt het mij niet dat Yamaha een heel nieuw wieldopje zal gaan ontwerpen.
gcs100 Well-Known Member 9 September 2019 #4 @Manu76 en @eurokit, Het was meer om een "foutje" aan te tonen. Kwam het toevallig tegen en dacht: ik plaats hem even. Was geen serieuze vraag. Had dit even moeten melden. Excuus voor het misverstand...
@Manu76 en @eurokit, Het was meer om een "foutje" aan te tonen. Kwam het toevallig tegen en dacht: ik plaats hem even. Was geen serieuze vraag. Had dit even moeten melden. Excuus voor het misverstand...
Manu76 Burn and rise... 9 September 2019 #5 Moet eerlijk zeggen dat ik nu pas bij mij het kwartje hoor vallen als ik de foto bekijk. Haha Maar eingelijk klopt het wel wat daar staat: Voor 2013 en na 2013... dus als je brommer van 2013 is past het niet. Maar inderdaad had je erbij kunnen zetten "ontdek de fout" of zo.
Moet eerlijk zeggen dat ik nu pas bij mij het kwartje hoor vallen als ik de foto bekijk. Haha Maar eingelijk klopt het wel wat daar staat: Voor 2013 en na 2013... dus als je brommer van 2013 is past het niet. Maar inderdaad had je erbij kunnen zetten "ontdek de fout" of zo.
gcs100 Well-Known Member 9 September 2019 #6 Manu76 said: Maar inderdaad had je erbij kunnen zetten "ontdek de fout" of zo. Click to expand... Zal ik voortaan doen...
Manu76 said: Maar inderdaad had je erbij kunnen zetten "ontdek de fout" of zo. Click to expand... Zal ik voortaan doen...