Welk logo voor me bedrijf

Welk logo


  • Total voters
    46

Haagze sf2

F0rum psycholoog
Omdat mijn bedrijf over 3 maanden 5 jaar bestaat, vond ik het tijd worden voor een nieuw logo en nieuwe website..
deze ontwerpen zijn mij toegekomen, voor een logo.. ( na zelf al een aantal afgekeurd te hebben )

welke vinden jullie?

255226-logo1.jpg

Ontwerp 1

255371-viska%20oranje2.jpg

Ontwerp 2

256779-logo_0174.jpg

Ontwerp 3

258578-0174-Catering-Groen.jpg

Ontwerp 4

255970-logo_0174catering.jpg

Ontwerp 5

Hier staan alle ontwerpen.. maar deze spreken mij het meest aan!
http://www.ontwerpen-voor-geld.nl/huisstijl-of-logo/0174-catering--freelance/



Het moet simpel, maar wel mooi/modern zijn!
 
Advertisement - register to remove this

geef mss eerst wat uitleg over je bedrijf...
het logo moet namelijk het bedrijf weerspiegelen!

en ja ik weet dat het een catering bedrijf is, ik bedoel een iets meer gedetailleerde beschrijving :)
 
Bedrijf is begonnen als Catering bedrijf ( buffetten, lunchpakketten, ontbijtservice voor bedrijven en particulieren ) Denk hierbij aan bedrijfsborrels/feesten trouwerijen maar ook begrafenissen maar na enige tijd ook gaan werken/bemiddelen voor Freelance horeca personeel maar de hoofdtaak blijft catering
 
zelf tijwfel ik tussen 2 en 3..
vind 2 heel strak maar 3 vind ik heel mooi omdat me bedrijf in wateringen zin ( zo'n 50 meter naast de molen wat wateringen kenmerkt...
echter is nummer 3 heel moeilijk te bedrukken op een auto/kleding denk ik..

dit is me logo nu al 5 jaar..
[ir]http://www.0174-catering.nl/Images/logo.JPG[/ir]
 
Valt me nog mee eigenlijk, ik dacht dat het OLA logo echt bijna hetzelfde was als jij had getekend, in plaats van zo strak zoals het werkelijk is.
 
Een logo moet gelijk in t oog springen en herkenbaar zijn.

Wat dat betreft werkt 1 gewoon t beste. Zoiets zou ook zonder de tekst erbij nog herkenbaar zijn en dus ook mooi als klein element bij andere ontwerpjes toegevoegd kunnen worden.

2 is mij te basic en niet onderscheidend.
 
De eerste is lekker algemeen, marketing technisch gezien en wat je doelgroep (denk ik) graag ziet is het logo met de molen de beste. Blijft ook hangen bij westlanders.

Dat Ola logo is heel mooi en streelt het ego maar ik ben er bijna van overtuigd dat ontwerp 3 het beste gaat werken :p

Weet niet of je veel in het Westland doet, maar die dingen worden natuurlijk altijd gewaardeerd.

Ontwerp 3 dus.
 
Back
Top