This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Voor de duidelijkheid; Wie komen er nou ckers naar HvH en met wat?

heej zagon DOED als je goed leest zijn we nog in onderhandeling (heb er wel nix mee te maken maar toch probeer het namelijk ff te fixen)
 
hier is het bewijs maar weer dat lui die voor de eerste keer zomaar een meeting te proberen te organiseren er nix van bakken
 
Originally posted by r-ox
hier is het bewijs maar weer dat lui die voor de eerste keer zomaar een meeting te proberen te organiseren er nix van bakken

Ik wil voor niemand partij kiezen maar ik moet ff zeggen dat wat je zegt natuurlijk nergens op slaat. Dit is bij Inne precies hetzelfde gebeurd, kon zij daar wat aan doen? Nee! Kunnen hun er wat aan doen? Nee! Ze hadden de vergunningen al...
 

Weet jij wel zeker dat ze ze hadden?
Ze kunnen hety wel zeggen maar vanaf het begin af aan was er al elke keer onduidelijk heid over deze meeting , toen was in 1 keer er geen contact meer mogenlijk met de organisatoren.
Bij inne wist ik gewoon zeker dat de vergunningen er eerst wel waren omdat er veel meer partijen bij betrokken waren, bij deze lui weet ik het niet zeker strax hadden ze geen vergunning terwijl ze het wel zeiden staan wij daar lekker te sprinten komt de politioe eraan alles weg nee dat is fijn.
:|
 
ten 1e ik dank razma :! :* ik kan eindelijk posten hierzo...
ten 2e we hadden alle vergunningen...
ten 3e ik ben wel @ HvH en mocht het toch nog beetje druk worden rijden we naar een plek waar WEL geraced mag worden waar ook de race is op 7 september in naaldwijk
 
naaldwijk is een OPENBARE wielerbaan, dus ook strafbaar voor opgevoerde scooters......racers mogen er eigenlijk ook niet meer trainen.
 
idd, als jeop naaldwijk circuit rijd kunnen ze je al een boete geven....

ookal is je scooter standaard.

Ik kom niet, of ik kom kijken, in ieder geval zonder scooter...
 
ik ben elke maandag avond in naaldwijk ( kleine meeting )) nooit komen de cops daarzo maar ok het is openbaar terrein maar de eigenaar vind het nooit erg
 

SCAN die vergunningen en mail ze naar mijn en heel snel misschien kan ik er dan nog wat aan doen