This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

vol gas zakt ie in :s

biaggi rs

Well-Known Member
als ik met me aprilia rs aan ongeveer 9500toeren rij en als ie zen normale temperatuur heeft zakt ie ineens in tot ik men gas los naar ong. 9100tpm en ik heb juist me bougie gekuist carbu is onlangs ook gekuist geweest en ik heb onlangs geen nieuwe onderdelen gestoken, weet er iemand aan wat dit kan liggen?

wat is er aan begrensd of juist onbegrensd? wat voor bouwjaar (dus wat voor carb)? etc. etc.

dan zal er ongeveer een 62 - 68 sproeier in moeten zitten onbegrensd. maar wat doe je met een std setup bij 9.500tpm ??????

Originally posted by melf #50
dan zal er ongeveer een 62 - 68 sproeier in moeten zitten onbegrensd. maar wat doe je met een std setup bij 9.500tpm ??????

Uhmm nu ik mijn nieuwe cilinder aan het inrijden ben zit er bij mij in mijn Rieju al 68 in begrenst. (zat er ookal in toe mijn orginele cilinder erop zat en hij goed afgesteld was begrenst) Dus ik zou eerder tussen de 72-78 gaan proberen als ik jou was. Maar wat zit er nu in?? Want daar ligd het denk ik niet aan hoor melf...als hij goed afgesteld was zou ik is kijken of je koppakking niet lekt...Of dat hij ergens anders valse lucht krijgt.

rieju is anders................... en rieju heeft onbegrensd 90 sproeier nodig (zit std bij de brommer! evenals het snelle plaatje voor in de uitlaat en het voortandwiel)

RS is totaal anders , zit ook een andere cilinder op en de carburateur is ook niet hetzelfde!

ghehe oke dan...weet ik dat ook weer ik zal die cilinders en caburateurs is wa beter gaan bekijken en vergelijken van de rs en de mh als ik weer kan werken.... want nu ben ik toch wel benieuwd wat het verschil is en hoeveel dat scheeld.

Originally posted by melf #50
bedoel originele onderdelen maar ie is onbegrensd,denk je da ik dan een andere sproeier moe steken?