Vespa LX 50 start maar valt uit bij gas geven.

QDC

New Member
Hallo iedereen,

Ik heb een Vespa LX 50 2 takt. Na dat ik de olie had bijgevuld is deze gestopt met werken. Toen ik weg reed deed hij het prima maar ging al snel niet harder meer dan 10/15 km per uur en viel daarna uit en nooit meer goed aan gekregen. Nu loopt hij wel stationair maar zodra er gas word gegeven stopt hij er mee. Bij de Garage geweest maar die had voorlopig geen ruimte maar zei wel dat een veel voorkomend probleem was dat de uitlaat verstopt was. Dus deze heb ik schoon gebrand. Helaas is het probleem hier niet mee opgelost. Ik had wel al een tijdje het probleem dat de scooter uit viel tijdens het rijden maar heb hem daarna altijd weer aangekregen. Heeft iemand een idee wat het kan zijn?

Alvast hartelijk bedankt!
Nino
 
Advertisement - register to remove this

dit heb ik al gedaan, is inmiddels wel al een tijdje geleden
Heb je dit gedaan nadat hij gestopt is met werken en heb je ook goed je sproeiers schoongemaakt? Heb je de misschien de verkeerde olie gebruikt? En rookte je vespa ook erg nadat je hem gevuld had?
 
Heb je dit gedaan nadat hij gestopt is met werken en heb je ook goed je sproeiers schoongemaakt? Heb je de misschien de verkeerde olie gebruikt? En rookte je vespa ook erg nadat je hem gevuld had?
olie was sowiezo de goede, ik ga zal hem morgen nog extra schoon maken. Er komt inderdaad ook witte rook uit als ik m probeer te starten. Dankjewel!
 
Vervelend, ik heb nu hetzelfde probleem!
Vaak denkt men dat men hetzelde probleem heeft maar de oplossing voor de ene is niet altijd de oplossing voor de andere.
Maak gewoon een nieuw draadje aan, stel je scooter voor met de setup, wat het probleem is (hoe meer detail hoe beter maar niet dat je vriendin van bloemen houdt ;)) , wat je er zelf al aan gedaan/ontdekt hebt en wat er eventueel aan het probleem vooraf ging.
 
Back
Top