Vivacity setup voor 70cc

VivaCity_Tuning

Well-Known Member
Hallo,

Ik heb een viva die ik op wil voeren ik wil hem ongeveer 90 - 100 KM/H laten gaan en ook een snelle koppeling hebben ik heb hier voor deze setup besteld bij stage6.nl. Ik wil ook wat advies over hoeveel grammen rollen ik het besten kan gebruiken.

Cilinder: Stage 6 Proo 70cc
Carberateur: Standaard
Krukas: Standaard
CDI: CDI onbegrensd Stage 6
Uitlaat: Yasuni R
V-Snaar: Stage 6 V-Snaar
Koppeling: Stage 6 Race versie
Variateur: Stage 6
vario: ring eruit

Dit word mijn nieuwe setup dit was mijn oude vivacity setup waar ik 80 mee reed en redelijk snel mee optrekte.

Cilinder: standaar 50cc
Carberateur: Standaard
Krukas: Standaard
CDI: standaard cdi
Uitlaat: Yasuni R
V-Snaar: standaard
Koppeling: standaard alleen omega zilveren veren
Variateur: standaard
vario: ring eruit

advies graag TNX :)
 
Advertisement - register to remove this

Man Man Man, kan jij je reacties niet gewoon voor je houden?
Je lult werkelijkwaar alleen maar onzin, terwijl je je eigen Viva City ook alleen maar naar ze gooitje helpt. (met je warmloper)

ER STAAT GVD DAT HIJ EEN STAGE 6 VARIATEUR GEBRUIKT!!

Sorry voor de reactie hoor mensen, maar ben die onzin reacties van sommige mensen spuugzat.
 
Tja, vivaspin zal wel een post fetish hebben oid.

Lezen doet hij iig niet goed.

Lees eerst en probeer daarna een opbouwende reactie te posten, heb je er geen verstand van, blijf dan van je toetsenbord af.

@ Viva City Tuning

Het gewicht van je rollen zal ook afhangen van de drukveer die je gebruikt.

Ik weet niet met welke drukveer van Malossi de Stage 6 drukveer (die je bij je vario krijgt) overeenkomt, maar ik zou eerst eens een gele drukveer erin zetten (Malossi)

Ik zou eens beginnen met 5 gram rollen.

Rollen blijft altijd testen.

Maar heb je nog een setje van 4 of 6 gram liggen, probeer dat dan gewoon. Evt. kun je ze ook nog mixen.
 
Sorry voor het niet reageren. ik zal wat rollen proberen van 4-5 8 Gram maar ja het is toch altijd proberen zoals vincent zegt

En ik probeer egt niet vervelend te zijn ik wil aleen advies.

Daarom heb ik een neuiwe treath gemaakt zodat ik het duidelijk weet TNX
 
Man Man Man, kan jij je reacties niet gewoon voor je houden?
Je lult werkelijkwaar alleen maar onzin, terwijl je je eigen Viva City ook alleen maar naar ze gooitje helpt. (met je warmloper)

ER STAAT GVD DAT HIJ EEN STAGE 6 VARIATEUR GEBRUIKT!!

Sorry voor de reactie hoor mensen, maar ben die onzin reacties van sommige mensen spuugzat.

blij dat iemand het een x zegt, wou het ook al zeggen... hij verneukt zn eigen scooter, maar geeft wel zijn geweldige advies aan andere mensen.....

hij lijkt trouwens wel een beetje op een voorspeller:L
 
10gram is iig zeker te zwaar.... haal gewoon ff wat verschillende (lees: van 3gr tot 6gr) hoeven niet 6 setjes te zijn.... maar dan ga je gewoon ff kijken wat het lekkerst loopt en dan kan je nog wat gewichtjes eromheen proberen...
 
OMG

Ik heb gewoon een nieuwe CDI besteld die is toevalig van STAGE 6 en onbegrensd of de auto onbegrensd is boeit me niet die van stage 6 zal het in ieder geval beter doen en ik heb thuis 8 gram 6 gram en 10 gram
 
Marja ondanks jullie reactie heb ik nog steeds niet wat ik eigenlijk wil weten???

Hoe hard zal ik ongeveer rijden met rollen van ongeveer 8 gram of 6 gram En dan met mijn nieuwe stage 6 setup! TNX
 
8 en 10 zullen veelste zwaar zijn :)
probeer 6 maar, al denk ik dat die ook nog te zwaar zal zijn :)

EDIT: snelheid kunnen we niet ruiken! moet je maar proberen.... heeft met allerlei factoren te maken....
 
Hoeveel mm is je carb?
Met een 12mm zul je ongeveer 90 gaan, met een 17.5mm zul je 95-100 gaan.

Maar zoals er al werd gezegt, dit is niet te zeggen, dat is een kwestie van afstellen en testen.
 
RPM is een getunde versie, dus sneller dan de Stage 6 pro, aangezien deze bijna gelijk aan elkaar zijn. (standaard DR en Pro)
En daarbij weet ik dus niet of hij een 12mm of een 17.5mm hanteerd.
 
Back
Top