Vivacity setup vraag

don010_

New Member
Ik heb een brom 50cc vivacity alleen heb een gele Malossi drukveer erin gezet, 6.7gram Polini rollers en zwarte Malossi trekveren

Hij komt amper boven de 40km/h wie weet een goeden setup voor mijn vivacity of wat er mis mee is?
 
Advertisement - register to remove this

Je drukveer is te strak en je rollen zijn te zwaar, probeer eens 4 a 5 gram rollen en als dit niks doet een malossi wit.
Post automatically merged:

Je drukveer is te strak en je rollen zijn te zwaar, probeer eens 4 a 5 gram rollen en als dit niks doet een malossi wit.
Trwns, zwarte malossi trekveren?!
zijn dat niet de aller strakste?
Weet niet welke expert je dit heeft verteld maar je std trekveren moeten in principe strak genoeg wezen op een setup als dit
 
Je drukveer is te strak en je rollen zijn te zwaar, probeer eens 4 a 5 gram rollen en als dit niks doet een malossi wit.
Post automatically merged:


Trwns, zwarte malossi trekveren?!
zijn dat niet de aller strakste?
Weet niet welke expert je dit heeft verteld maar je std trekveren moeten in principe strak genoeg wezen op een setup als dit
Zal het binnenkort maar is proberen weet jij ook toevallig waarom mijn voor en achterlicht het niet doen maar wel mijn knipperlicht? Alles al geprobeerd maar niks werkt
 
Zal het binnenkort maar is proberen weet jij ook toevallig waarom mijn voor en achterlicht het niet doen maar wel mijn knipperlicht? Alles al geprobeerd maar niks werkt
Wat is alles?
Lampje niet doorgebrand?
Zekering nog goed?
Geen slechte massa?
Accu nog goed?
 
Wat is alles?
Lampje niet doorgebrand?
Zekering nog goed?
Geen slechte massa?
Accu nog goed?
Alles daarvan is niks mis mee zag het bij iemand anders ook al op de forum maar die kon het niet vinden dus had hem constant vastgemaakt waardoor die altijd aanstaat
 
Alles daarvan is niks mis mee zag het bij iemand anders ook al op de forum maar die kon het niet vinden dus had hem constant vastgemaakt waardoor die altijd aanstaat
Ken je doen moet je alleen ff kijken van welk jaar dat ie is, moet je ff nakijken of remlicht verplicht is of niet.
 
Bouwjaar 2005 maar wil liever niet dat die constant aanstaat als dat begrijpelijk is
Maak voor het elektra gedeelte maar ff een aparte topic aan bij de goeie categorie. Zo word je stukken sneller geholpen. Geef maar een gil als je met de transmissie hebt zitten rommelen
 
Wat voor uitlaat heb je en rijd je onbegrenst?
4 a 5 gram is echt veelste licht voor een peug blok.
Stock zit je al op 9 gram +/-

Onbegrenst met teruglopertje en/of multivar (soort gelijk)
Ben ik nog nooit onder de 6 gram geweest.
Vaak rond de 6 a 7 gram.

Stock drukveer of witte malos is prima.
Malos zwart is lichtste dacht ik uit het setje vervangings trekveren ( zwart wit en geel)
Trouwens ook van zwak naar sterkste.
 
Wat voor uitlaat heb je en rijd je onbegrenst?
4 a 5 gram is echt veelste licht voor een peug blok.
Stock zit je al op 9 gram +/-

Onbegrenst met teruglopertje en/of multivar (soort gelijk)
Ben ik nog nooit onder de 6 gram geweest.
Vaak rond de 6 a 7 gram.

Stock drukveer of witte malos is prima.
Malos zwart is lichtste dacht ik uit het setje vervangings trekveren ( zwart wit en geel)
Trouwens ook van zwak naar sterkste.
Ik heb een onbegrensde uitlaat geen terugloop heb verder alles onbegrensde wat kan vgm

Zwart was het zwaarste van Malossi maar daardoor pakt hij dus niet de koppeling en slipt hij alleenmaar dus dat wordt dan toch geel of rode
 
Wat voor uitlaat precies
Dmp, sito, origineel.

Malossie witte of gele trekveertjes zullen het prima doen.

Stock drukveer ( wel in goede staat dan )

Of witte malossi

( misschien iets lichter in rollen maar houd je overtoeren op hogere snelheid beter in bedwang)

8 gram of 8,5 zal niet verkeerd zijn

Sproeier stoco op 2005 was 58 dacht ik zo.
Heb ook een 05 blok en rijd met 60 met sito+ uitlaat en 64 met een doppler S3R

Als je dit er in hebt ben je al een heel eind.
Precies afstellen gaat wel wat tijd in zitten,
Maar dat is nog nooit anders geweest.
 
Wat voor uitlaat precies
Dmp, sito, origineel.

Malossie witte of gele trekveertjes zullen het prima doen.

Stock drukveer ( wel in goede staat dan )

Of witte malossi

( misschien iets lichter in rollen maar houd je overtoeren op hogere snelheid beter in bedwang)

8 gram of 8,5 zal niet verkeerd zijn

Sproeier stoco op 2005 was 58 dacht ik zo.
Heb ook een 05 blok en rijd met 60 met sito+ uitlaat en 64 met een doppler S3R

Als je dit er in hebt ben je al een heel eind.
Precies afstellen gaat wel wat tijd in zitten,
Maar dat is nog nooit anders geweest.
Standaard uitlaat met de begrenzing wat op het einde zat eruit, toen ik hem kocht ging hij al 60 maar ik wou meer power maar met mij setup van nu dus achteruit gegaan toch maar een Kymco koppeling tijdelijk erin waardoor hij "standaard" is stuur anders je nummer als je dat wilt kan ik je meer op de hoogte houden
 
Back
Top