viva70cc

Member
Hallo allemaal ik heb een Peugeot vivacity en heb daar een 70cc onder gedaan en hij gaat maar 65km op gps iemand een idee hoe ik deze sneller kan maken?

Setup nu:
Mezoly 70cc
12.5 carburetor standaard
Std vario
Gele trekveren witte drukveer
Polini std uitlaat zonder prop
 
Advertisement - register to remove this

Hallo allemaal ik heb een Peugeot vivacity en heb daar een 70cc onder gedaan en hij gaat maar 65km op gps iemand een idee hoe ik deze sneller kan maken?

Setup nu:
Mezoly 70cc
12.5 carburetor standaard
Std vario
Gele trekveren witte drukveer
Polini std uitlaat zonder prop
Ben geen 2t expert, maar denk dat voor een 70cc een iets grotere carbu wat beter is, en heb je de sproeier afgesteld?

Ik zou trouwens ook niet teveel vermogen verwachten van een 70cc van mezoly.
 
Als het een vivacity ´ 2005´ is en de drukveer een malossi wit is,
dan is deze drukveer nog slapper dan de originele drukveer.
Dus als het goed is zal een standaard drukveer of een gele malossi drukveer beter presteren.
Ik gok de standaard drukveer aangezien de Mezoly niet echt een toerenbeuker is en dezelfde toeren als de standaard cilinder zal hebben.
Verwacht ook geen snellere topsnelheid, laagtoerige 70cc cilinders geven alleen meer koppel.
 
Als het een vivacity ´ 2005´ is en de drukveer een malossi wit is,
dan is deze drukveer nog slapper dan de originele drukveer.
Dus als het goed is zal een standaard drukveer of een gele malossi drukveer beter presteren.
Ik gok de standaard drukveer aangezien de Mezoly niet echt een toerenbeuker is en dezelfde toeren als de standaard cilinder zal hebben.
Verwacht ook geen snellere topsnelheid, laagtoerige 70cc cilinders geven alleen meer koppel.
Ja er zit momenteel een witte drukveer in van malossi en ja de scooter is uit 2005
 
Back
Top