Vivacity 50cc opvoeren

Henkie68

New Member
Beste allen,

een vriend van mij heeft een week geleden een vivacity gekocht. Het enige wat ermee is gedaan is de varioring is verwijderd en de prop is uit de uitlaat, en nu gaat hij 75 gps. Hij wilt hem 50cc houden maar wel zo snel mogelijk maken. Hoe snel kan hij hem krijgen en wat moet hij er allemaal in zetten?
 
Advertisement - register to remove this

Beste allen,

een vriend van mij heeft een week geleden een vivacity gekocht. Het enige wat ermee is gedaan is de varioring is verwijderd en de prop is uit de uitlaat, en nu gaat hij 75 gps. Hij wilt hem 50cc houden maar wel zo snel mogelijk maken. Hoe snel kan hij hem krijgen en wat moet hij er allemaal in zetten?
75 op gps op Vivacity. Is toch al behoorlijk. Die dingen hebben een wegligging van kak. Dus nog harder lijkt me nogal gevaarlijk aangezien je best onstabiel op de weg rijd met zoon ding.
 
Heeft het ook zin om er een yasuni r op te zetten of maakt dat geen verschil
Jup. 1 van de beste uitlaatjes.
Echter is een beetje de search gebruiken, :'Vivacity opvoeren' ook niet bepaald onhandig.
2023-2005 = 18 jaar aan informatie voor mannetjes die hun Vivacity wilden opvoeren.
Snap sowieso niet waarom je 'voor een vriend' komt vragen i.p.v. dat hij zelf komt vragen.
 
Back
Top