Vivacity 50cc enorme dip

speedplayer1298

New Member
Beste allen,

Ik heb een peugeot vivacity uit 2002 maar ik heb een enorme dip in mijn optrek. als hij koud is trekt hij nog prima door, maar als de motor opwarmt komt hij bijna niet langs de 40 op de teller. Weet iemand waar dit aan kan liggen? De topsnelheid is 70 gps
Mijn afstelling:
50cc std cilinder
8.5 gram malossi rollen
Witte drukveer
Yasuni R
 
Advertisement - register to remove this

Sproeier moet altijd een paar maten omhoog zodra je ontgrensd gaat rijden, zeker met een nieuwe uitlaat. Afstellen he.
Ik heb hem nu helemaal opnieuw afgesteld, onderhoud gegeven, sproeier maat 64, 7 gram rollen en gele trekveren. Hij trekt goed op als hij koud is maar naarmate hij warm wordt blijkt het dat hij nogsteeds niet meer lang de 50 op de teller komt en geen power meer heeft. kan dat komen omdat er wel is action 2takt olie in is gegaan?
 
De witte Malossi drukveer is slapper dan de standaard fabrieks drukveer van peug vertikaal,
en als je van 8.5 gram naar 7 gram rollen bent gegaan verteld dat eigenlijk al dat de drukveer te slap is blijkbaar.
 
Ik heb hem nu helemaal opnieuw afgesteld, onderhoud gegeven, sproeier maat 64, 7 gram rollen en gele trekveren. Hij trekt goed op als hij koud is maar naarmate hij warm wordt blijkt het dat hij nogsteeds niet meer lang de 50 op de teller komt en geen power meer heeft. kan dat komen omdat er wel is action 2takt olie in is gegaan?
Mogelijk zou er nieuwe vertanding in moeten als het een snor is?
 
Back
Top