Vivacity 50cc -> 100cc

Status
Not open for further replies.

vivaspin

Banned
ik wil mijn 50cc wegdoen en daarvoor een 100cc blok kopen.
Zijn deze te koop en is het een goed idee.
Wil namelijk gewoon rond de 90-100 rijden. 70cc is geen optie omdat, het gewoon een lelijk geluid maakt, 100cc is gewoon die mooie motor geluid
 
Advertisement - register to remove this

70cc heb ik heel vaak gehoord is een erg lelijk geluid(grasmaaier). 100cc heb ik nooit gehoord op peugeot maar 100cc is gewoon motor dus dat is gewoon een mooie geluidje. verder wil ik juist niet dat de scooter te snel gaat voor mij is 90 kmh meer dan genoeg, 100mkmh is voor my zelfs teveel.

edit: 100cc is gewoon twee takt dus geen 4takt vriend
 
70cc is geen optie want dat gaat te hard ?
dus dan neem je een cilinder die 30cc meer is en dan valt het wel binnen je eisen? die gaat dan opeens minder hard ofzo?
 
70cc heb ik heel vaak gehoord is een erg lelijk geluid(grasmaaier). 100cc heb ik nooit gehoord op peugeot maar 100cc is gewoon motor dus dat is gewoon een mooie geluidje. verder wil ik juist niet dat de scooter te snel gaat voor mij is 90 kmh meer dan genoeg, 100mkmh is voor my zelfs teveel.

edit: 100cc is gewoon twee takt dus geen 4takt vriend

hahahaha gast. blijkbaar nog nooit een standaard 100cc peugeot gehoord.
dat klinkt ook nergens naar. klinkt niet veel anders dan een 50cc'tje.

om je even een idee te geven...

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=oeE1L4Q0zhQ"]YouTube- peugeot speedfight 2 100cc stock drifting[/ame]
 
Dit gaat echt nergens over. Tweetakt heeft altijd dat kutgeluid, de een wat erger dan de ander. Als je een motor geluid wil, koop dan een 4takt scooter of motor met een redelijk aantal CC's eronder.

Deze gaat dicht
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top