Vivacity 2005 2t start niet

TR2

New Member
Ik heb een vivacity 2t gekocht (niet lopend) moest nieuwe spoel in zei die… ik had het blok er uitgehaald. Krukas draaide niet dus had Ik gefixt. Nieuwe spoel, nieuwe vliegwiel erop gezet. Ik zet het blok weer op de scooter, hij starte heel even iets van 5 seconden ging daarna uit en ging niet meer aan sindsdien. Ik dacht dat de vonk niet sterk genoeg zou zijn. Dus ik had nieuwe bougie, nieuwe bobine en nieuwe cdi erop gezet. Start nog steeds niet… geen flauw idee wat ik nu nog moet doen… iemand tips?
Post automatically merged:

Ik heb een vivacity 2t gekocht (niet lopend) moest nieuwe spoel in zei die… ik had het blok er uitgehaald. Krukas draaide niet dus had Ik gefixt. Nieuwe spoel, nieuwe vliegwiel erop gezet. Ik zet het blok weer op de scooter, hij starte heel even iets van 5 seconden ging daarna uit en ging niet meer aan sindsdien. Ik dacht dat de vonk niet sterk genoeg zou zijn. Dus ik had nieuwe bougie, nieuwe bobine en nieuwe cdi erop gezet. Start nog steeds niet… geen flauw idee wat ik nu nog moet doen… iemand tips?
Extra: bougie word nat. Scooter heeft ook compressie.
 
Advertisement - register to remove this

Wat verwacht je van een scooter die ouder is dan jezelf?

Waarom blokkeerde de krukas?
Zitten de keeringen er goed in en lekken deze niet?
Hoe heb je de compressie gecontroleerd?
Sinds de scooter helemaal niet meer wilde starten heb je wel nog een goede vonk?
Draait de starmotor nog goed rond?
Blokmassa in orde?
 
Wat verwacht je van een scooter die ouder is dan jezelf?

Waarom blokkeerde de krukas?
Zitten de keeringen er goed in en lekken deze niet?
Hoe heb je de compressie gecontroleerd?
Sinds de scooter helemaal niet meer wilde starten heb je wel nog een goede vonk?
Draait de starmotor nog goed rond?
Blokmassa in orde?
Blok zat niet goed waardoor krukas blokkeerde.
Keerringen zitten goed en lekker niet.
Ik heb eigenlijk geen idee of de vonk goed is, ik weet ook niet hoe ik dat moet weten ( ben nieuw met sleutelen).
Nieuwe startmotor erin gezet en draait goed.
Blokmassa is weer in orde.
 
Back
Top