Vivacity(2005) start goed maar valt snel uit

Thomasscooter

New Member
Ha allemaal

Ik heb sinds 3 maanden een 2ehands vivacity uit 2005 met zon 30000 op de teller. Relatief snel problemen gehad met luchtfilter die niet goed vast zat. Heb toen carburateur afgehaald en schoongemaakt maar bleek dus toch luchtfilter te zijn. Daarna heel snel een vastloper mee gehad, nieuw cilinder en zuiger met nieuwe pakkingen erop gezet. Hier bleek een distributieslangetje van de olie niet goed te zitten. Startte daarna goed en leek goed te werken. Tot na een paar kilometer hij pruttelde en weer stilstond. Dag later opgehaald en startte opnieuw goed maar wederom binnen een aantal 100en meters weer stil. Als hij even heeft stil gestaan loopt ie weer even maar valt dus al snel weer uit.

Wie heeft er enig idee wat het kan zijn? Kan het aan mijn accu liggen? Zou namelijk fijn zijn als ik hem eindelijk een keer normaal kan gebruiken!! Alvast bedankt!

Groetjess
 
Advertisement - register to remove this

Nieuwe carburateur heb hetzelfde probleem gehad bij mij heeft een nieuwe carburateur gewerkt zou wel een imitatie pakken de originele carburateurs staan bekent kapot te gaan als die langer stil staan
 
Back
Top