michel0548 New Member 31 May 2023 #1 Mij vivacitty 2t vonkt niet ma heb heb gehoord dat je ook je onsteking af kan stellen aleen geen idee hoe dat moet ma weet ook niet of me cdi of bobine kapot s weet iemand daar wat van?
Mij vivacitty 2t vonkt niet ma heb heb gehoord dat je ook je onsteking af kan stellen aleen geen idee hoe dat moet ma weet ook niet of me cdi of bobine kapot s weet iemand daar wat van?
S Super8 Well-Known Member 31 May 2023 #2 voor het ' heb geen idee hoe t moet' ben je op de juiste plaats!! rechtsboven kan je klikken en de vraag stellen.
voor het ' heb geen idee hoe t moet' ben je op de juiste plaats!! rechtsboven kan je klikken en de vraag stellen.
michel0548 New Member 31 May 2023 #3 Super8 said: voor het ' heb geen idee hoe t moet' ben je op de juiste plaats!! rechtsboven kan je klikken en de vraag stellen. Click to expand... Hoe bedoel je recht boven
Super8 said: voor het ' heb geen idee hoe t moet' ben je op de juiste plaats!! rechtsboven kan je klikken en de vraag stellen. Click to expand... Hoe bedoel je recht boven
gcs100 Well-Known Member 31 May 2023 #4 michel0548 said: Hoe bedoel je recht boven Click to expand...