vieze vuile tering zooi

Metal

Pr0ud Hardr0ck Member
ja hoor, heb ik zojuist weer een ongeluk gehad, knalde weer achterop een auto omdat een gast uit een zijstraat de haaientanden over het hoofd zag! gevolg, zeker 600/700 piek aan schade, me knie kapot, me chickie zat achterop, ze vloog over me heen, en lag onde rme scoot, dus kapotte enkel en blauwe plekken, de auto diue het veroorzaakte maakte dat hij weg kwam, en de auto waar ik achter op zat ook, toen hij zag dat hij geen schade had, de KANKER lijers, heb geen kentekenplat kunnen zien, (moest eeerst chickie helpen natuurlijk) en ben al bij de wouten geweest maar ze voor me doen!!! DOODT AAN ALLE KANKER AUTOMOBILOSERZ! EN DAT ZE ALLEMAAL MOGEN BRANDEN IN DE HEL!!!!!!
sorry voor de caps en scheldwoorden, maar ik ben echt heeeel booz!!!!!
 
Advertisement - register to remove this

Behoorlijk k*t voor je, meer kan ik niet zeggen...

Aarzige mensen... Ligt er niet perse aan dat het automobilisten zijn (per slot van rekening wordt bijna iedereen op den duur automobilist), maar dat er zulke eikels op de wereld rondlopen...

Greetz.
 
tjep daar zit wel wat in, niet ALLE automobilisten zinn klootzakken, maar de meeste wel! Alleen daar denk je niet aan als je heel erg boos bent!
voorderest had ik dus wel precies twee kankerlijers!
 
Dewd, dit is dus echt kut :(
Mja, niet alle mensen like us zijn goed gemanierd. En die dwd is al helemaal triest dat ie doorrijdt. K*timbeciel :|

Maarja, hoe ben je verzekerd? All Risk? Ik hoop het wel voor je...

Btw, was die chick die bij je achterop zat die ene chick waar je het over had op de MSN?

Greetz & Suc6
 
ja chick was die van msn, alleen WA verzekerd! dus krijg nix trug!
Bovendien had ik dus net 6 dagen geleden nieuwe koplamp, knipperlicht en voorkap erop gegooid wegens vorige schadetje, ook weer rkapot waz 250 piek, na 1 week ook weer weg ik wordt gek!
 
echt kut.....cant say more....maar als je het type auto nog weet kan je toch wel ff gaan rondrijden om te kijken of er iemand met die auto een deuk in z´n bumper heeft, krijgtie nog een vette boete voor doorijden na ongeval, nalatigheid enz...
 
jep ze had wel een helm op, ik ook trouwens.
Ik ben nog bij de politie geweest maar ze konden nix voor me doen zonder kentekenen, ze vonden het wel associaal dat de auto's gewoon doorreden, ze toonden meedeleven!!!!!!! dat was wel vreemd!
 
als je dupe bent van een aanrijding waarbij de ander doorrijdt en jij hebt geen kenteken ofzow, dan moet je het waarborgfonds ofzow een brief schrijven, MAAR dan moet je gelijk de politie bellen en zorgen dat ze langskomen en evt. getuigen erbij hebben.................. het kan wel een jaar duren voordat je $$ krijgt, maar beter een jaar wachten op je centen dan helemaal niks..................
 
Ja echt klootzakken sommige automobilisten. Ik ben vorige week nog gesneden door zo'n idioot, het had weinig gescheeld of ik was frontaal tegen een boom geklapt. Ik moest toen ff bijkomen, mijn hart bonkte mijn keel uit. gore tyvuslijers:(
 
hier heb ik regelmatig ruzie met automobilisten, laatst nog omdat ik 80 reed en volgens dat mens mocht ik daar niet rijden terwijl zij nog veel harder reed (nadat ze me voorbij was) terwijl je op die weg toch echt maar 50 mag
 
Super kut voor je man, maar wees zoals de rest al zegt blij dat je nog een beetje heel bent.

Achterop gedoken dus he? Tegen mij werd toen zelfs nog gezegt dat ik eigenlijk fout zat, niet genoeg afstand bewaart dat je achterop duikt. Agenten toonden wel medeleven vonden het klote dat ze niks konden doen enzo. Niet alle agenten zijn slecht, d meeste doen ook maar gewoon hun werk.

Maar het blijft echt superklote voor jou en je vriendinnetje
 
Ik denk als je die automobilist achterhaalt dat je 'm weinig maakt, jij klapt achterop namelijk. Het enige is nalatigheid na een ongeval ofzo waarvoor ie de lul zou kunnen zijn. Gelukkig is het nog goed afgelopen maar kut blijft het altijd!
 
Back
Top