vuile k*t velg

HighlifeStoner

Well-Known Member
ok dit is het probleem krij naar men dealer met 2 platte banden, zonder remmen, geen olie, platte batterij (3maanden op stal) hij doet alles dus ook nieuwe banden krijg ik hem terug alles goed. hp naar men maat zen vader variorondel eruit testritje, hij komt terug met het prachtige nieuws PLATTE BAND ALLE 2 wa swiffer op de velg :(:( verf op verschillende plaatsen weg en veel lucht aant ontsnappen GVD nooit meer naar daar, ok wa mot ik u doen heb al gehoord zandstralen en spuiten maareuh wa kost da of hoe moeilijk is die handel en wa hebde nodig om te zandstralen
 
Advertisement - register to remove this

bij mij inde buurt is een dealer, daar kanje heen en zegje ik wil zandstrale dan krijgje een bak zand (50 Kg) en dan kijkt hij hoeveel je gebruikt, 1 bak is 12.50 ofzo. maarem mabey ook dealer bij jou inde buurt die dat doet
 
wa joe moe doen is eers effkes rustig uwen taal uit braken en ons op een normale manier vertellen wat er nou precies loos is.

ik maak dus uit jou verhaal op dat de verf op je velg gaar was en dat daarom je banden lekken, dat is dus niet de schuld van je dealer maar van jouzelf!
Wat ik zou doen is de banden er weer af laten draaien, velgen opschuren of met een staalborstel bewerken, En dan de banden er weer terug om laten draaien en op de juiste spanning laten brengen.
 
schuld van dealer

het is de schuld van de dealer want de banden waren daarvoor plat door nagels en glas lolz eneuh ik denk dat hij ze gewoon heeft omgestoempt ofzo want er was dervoor nog niets aan en kwoon in belgie dus dat zandstraalidee is ook al wat moeilijk uitvoerbaar he moet nu elke dag van garage met 2 platte banden naar huis rijden en om 7.15u compressor opzetten (wel lachen zenne)
 
HighlifeStoner said:
ok dit is het probleem krij naar men dealer met 2 platte banden, zonder remmen, geen olie, platte batterij (3maanden op stal) hij doet alles dus ook nieuwe banden krijg ik hem terug alles goed. hp naar men maat zen vader variorondel eruit testritje, hij komt terug met het prachtige nieuws PLATTE BAND ALLE 2 wa swiffer op de velg :(:( verf op verschillende plaatsen weg en veel lucht aant ontsnappen GVD nooit meer naar daar, ok wa mot ik u doen heb al gehoord zandstralen en spuiten maareuh wa kost da of hoe moeilijk is die handel en wa hebde nodig om te zandstralen

VERTALING:
Ok, dit is het probleem, ik rij naar mijn dealer, zonder remmen/olie, lege batterij en 2 lekke banden.

De dealer ging alles maken dus ook de lekke banden. hierna ging ik naar mn vriend zn vader de vario ring er uit halen voor een testritje, hij komt terug en die banden zijn weer lek! op sommige plaatsen zijn er stukken verf uit de velg en daaruit ontsnapt een hoop lucht GODVERNONDEJU, ik ga dus nooit meer naar die ***dealer,!

Ok, wat moet ik nu doen, ik heb gehoord dat zandstralen en spuiten een goedde oplossing zou zijn maar hoeveel gaat mij dit kosten en is dit moeilijk om te doen, en wat heb ik allemaal nodig om te zandstralen?

+ralf+
 
Pff.. soms snap ik mezelf niet heh.
Dan zijn er mensen die totaal geen moeite nemen om hun probleem uit te leggen, en dan ga ik meer tijd en meer moeite in hun steken om ze alsnog te begrijpen. Doe ik ook maar niet meer (HINT).

Je moet nooit rijden met platte banden. Elk steentje en hobbeltje drukt direct in je velg, wat voor mooie deukjes en scherpe randjes zal zorgen.
Gewoon terug naar dealer gaan en er nieuwe banden om laten leggen. Even netjes overleggen over de prijs gezien de vorige service en kwaliteit.
 
Back
Top