aerox vieze dip

tammetony

Well-Known Member
-:- ik heb een aerox 70 cc top performance met een bidalot racing uitlaat.
deze trekt goed op maar als hij 30 rijd dan pffffwwwwwuuu valt hij uit als ge gas open geeft.
kan dit zijn door de luchtfilter die op hoge toeren te veel lucht zuigt en zo niet de juiste combinatie kan vinde ? hoe kan ik dit verhelpe
als ik de standaard luchtfilter gebruikt vertrekt hij zelfs nie dus rij ik momenteel zonder .
 
Advertisement - register to remove this

het ligt niet aan de onderdelen die je gebruikt , maar aan jou , jij weet niet hoe je moet afstellen , daarom loopt de scooter niet goed.

en je snapt ook niet hoe het allemaal werkt , te veel of te weinig lucht kan eigenlijk niet , teminste binnen normale waarden , hier stel je namelijk de carburateur op af.

zet eerst eens het std luchtfilter erop , met een normale sproeier zo rind de 92 sproeier ongeveer , prop even uit het luchtfilter halen.

mja , wat voor setup heb je verder?
 
hij kleurt goed maar rijd slecht..
is het dan goed? nee toch..
en hij zal niet vanzelf sneller of beter gaan rijden.. dus JIJ zult hem moeten afstellen toch :)

en luchtfilter verhaal is gewoon onzin..
 
dat het luchtfilter verhaal onzin is zou ik niet zeggen maar gewoon het is gewoon irrelevant

probeer wat melf zegt
hij kent er wel wat van hoor(voor zover ik daar over mag/kan oordelen)

mvg Cé
 
hij krijgt op top toch ook meer benzine dus klopt de verhouding toch weer.

Gewoon lekker std luchtfilter erop, buisje eruit, geen gaten erin boren en dan opnieuw afstellen.
 
Back
Top