Vicacity dellorto 19mm aansluiten

Hallo,

Ik heb een poosje geleden een dellorto 19mm benzine/olie cabarateur gekocht… k moedt er ook een nieuw spruitstuk voor kopen die hebk vandaag binnen gekregen. Maar het probleem is nu dat ik mn olieslangetje vanaf de oliepomp nergens op mn Cabarateur krijg… ook past er geen slangetje op mn niruwe spruitstuk.. is het mogelijk om die 2 buiten wege te laten en gewoon mengsmering te gaan mengen?
 
Advertisement - register to remove this

Als er geen aansluiting op de carb zit kan je indd mengsmering als optie gebruiken. Wel even zorgen dat de toevoer stopt; weet bij vivacity even niet zeker maar vaak kwestie van kabel loskoppelen en even afpluggen. Wel zeker weten dat je het goede slangetje hebt natuurlijk.
 
Als er geen aansluiting op de carb zit kan je indd mengsmering als optie gebruiken. Wel even zorgen dat de toevoer stopt; weet bij vivacity even niet zeker maar vaak kwestie van kabel loskoppelen en even afpluggen. Wel zeker weten dat je het goede slangetje hebt natuurlijk.
Ja kbedoel dat er wel 3plekken zijn om slangetjes op te zetten alleen past het niet. Is het niet gwn mogelijk om die 2 te laten en gwn mengsmering tanken?

En klopt et dat het nippeltje op het spruitstuk voor vaacum is?
 
Gaat prima, heb ik ook zo, gewoon goed vast zetten met slangklem of tie-rip.

Anders tot aan de carb de dunne slang gebruiken en deze een stuk in de dikke slag schuiven maar dat is wat lek gevoeliger :p
 
Gaat prima, heb ik ook zo, gewoon goed vast zetten met slangklem of tie-rip.

Anders tot aan de carb de dunne slang gebruiken en deze een stuk in de dikke slag schuiven maar dat is wat lek gevoeliger :p
Oke oke en hoe heb je met het vacuum gedaan? Want daar is mn slangetje weer te groot

En hoe dik moet et slangetje worden? Hvl mm?
 
Ik heb nog het standaard spruitstuk dus heb hier niks aan veranderd. Maar die chinese vervangings carbu's hebben ook een veel dikker olienippel dan normaal, dus liep ook tegen dit probleem aan
 
Ik heb nog het standaard spruitstuk dus heb hier niks aan veranderd. Maar die chinese vervangings carbu's hebben ook een veel dikker olienippel dan normaal, dus liep ook tegen dit probleem aan
Ja kheb een echte dellorto 19mm met 70cc malossi polini koppeling en vario dus moet eig wel ff alles in orde hebben. Kmoest wel een nieuwspruitsruk aangezien mn cab dr niet eens op paste
 
Back
Top