21 dellorto

Roan12345

Member
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn Dell'Orto 21mm PHBG DS Racing. Aftestellen. Het lukt maar niet. Eerst zat er een 92sproeier in en toen kon je beetje gas geven maar zodra je van stilstand een stuk opendeed deed ie bwuapp en viel die langzaam uit. Nu heb ik een 100, 102 en 108 sproeier geprobeert maar niks lukt. Nu is t probleem dat hij ook niet stationair loopt maar naar +- 4x kickrn start en dan langzaam uitvalt. Als je bij gas geeft dan moet je echt iets van 4 seconden gas geven voor dat de scooter dat werkelijk optrekt. Ik heb een filmpje

in dit filmpje doet ie het redelijk snel maar gelijk na dit filmpje weer niet.


Dankuwel.
 
Advertisement - register to remove this

loopt de vlotterbak snel genoeg vol ?
Draai de plug eens uit de vlotterbak, en test eens of de benzine snel uit de benzineslang / kraan stroomt , kan zijn dat de vlotterpen blijft hangen .
 
loopt de vlotterbak snel genoeg vol ?
Draai de plug eens uit de vlotterbak, en test eens of de benzine snel uit de benzineslang / kraan stroomt , kan zijn dat de vlotterpen blijft hangen .
Hij loopt heel mooi zonder plug, alleen een beetje duur. Heb er nu een 88 ingezet en doet het mooi trekt hard op. Trekt goed door en daarna remmen opnieuw optrekken stottert ie.
 
Zit er wel een W07 gasnaald in?
Afentoe maak je wel eens domme fouten maar wat ik nu heb gedaan..
Gasnaald is idd W07, heb gasnaald nog s een keer gecheckt en jahoor.. Ik had de gas naald boven op het witte 'dekseltje' gedaan. Hoort er onder natuurlijk.. Verklaart ook waarom die stationair in toeren Fluctueerde.. Nu alleen weer sproeiers afstellen en blazen!!
Top snelheid is onbekend maar trekt autowheelies als een gek!
 
Afentoe maak je wel eens domme fouten maar wat ik nu heb gedaan..
Gasnaald is idd W07, heb gasnaald nog s een keer gecheckt en jahoor.. Ik had de gas naald boven op het witte 'dekseltje' gedaan. Hoort er onder natuurlijk.. Verklaart ook waarom die stationair in toeren Fluctueerde.. Nu alleen weer sproeiers afstellen en blazen!!
Top snelheid is onbekend maar trekt autowheelies als een gek!
Komt maar keertje langs amigo kunnen we ff paar sprintjes in de wijk blazen
 
Back
Top