vette ranzige stank!

AndroX

Big Pimpin'!!!!!!!!!!!!!!
ik had vandaag ff een tijdje met 2 personen 45 gereden (we moesten snel ergens heen omdat we geen helm hadden) en toen ik hem stil zette rook ik echt enorme chemische stank (geen bezine). weet iemand wat dat kan zijn en of dat normaal is als die nog moet ingereden worden (kan zijn dat alles goed op gang moet komen ofzow).

BvD AndroX
 
Advertisement - register to remove this

he AndroX, reed je niet ergens in de buurt van een weiland? maybe had een boer zitten gieren. maar euhm.. je hebt je scoot nog niet in gereden dat maakt volgens mij nix uit, weet je wat de temp. van je scoot was??
of had je niet toevallig wat smeer of vet of rommel tegen je uitlaat zitten? daar zou het ook van kunnen gaan stinken, wat ik zelf een keer had was dat de bescherm hoes van mijn kettingslot smelten op mijn uitlaat en er zat nog eens stuk plastic op en dat stonk ook lekker.. ik hoop dat je er wat aan het. mzzl frederik
 
We reden 45......we moesten er snel zijn
biggrin.gif

Omdat ik geen helm op heb ga ik maar snel rijden
biggrin.gif


Als je inrijd moet je toch echt niet MINDER snel gaan rijden als 45 ofzo...je hebt blijkbaar je begrenzers er nog in en dan hoef je echt niet in te houden hoor...beter van niet.

Wat je stank betreft...dat zou ik niet weten , sorry. suc6 ermee.
 
jah maar we doken de hei op omdat iemand gewoon mijn helm had meegenomen zonder te vragen (later lekker bang gemaakt dat ik boete had en dat hij moest dokken
smile.gif
)

maareh tjah zal dan wel nix zijn ennuh was ook maar 1malig dat 45 km/h met 2 personen
 
dat is je cat...100%

Soms zie je als je je scooter uitzet nog rook uit je pijp komen, das ook je cat.

btw, in de brand staande catten zijn vet
smile.gif

(Natte catten nog meer
smile.gif
)
 
Back
Top