Vette "Marktplaats"-bakken II

Status
Not open for further replies.

Tis leuk om een keer in zo'n 8 serie te rijden maar echt vertrekken doet ie ook niet ik heb er zelf namelijk mee gereden maar het is niet echt iets van dat je zegt WOW.

Ik rijdt liever met een vtecje dan heb je nog het iedee dat je hard vooruit gaat als de feetek inslaat.

+- 300k bij 1800 kilo.
Tis wel lache en krijgt er veel bekijks mee mja echt snel is het niet voor een 5 liter V12 waarmee je met 23 liter benzine ong 120 km kunt rijden :X
 
Tis leuk om een keer in zo'n 8 serie te rijden maar echt vertrekken doet ie ook niet ik heb er zelf namelijk mee gereden maar het is niet echt iets van dat je zegt WOW.

Ik rijdt liever met een vtecje dan heb je nog het iedee dat je hard vooruit gaat als de feetek inslaat.

+- 300k bij 1800 kilo.
Tis wel lache en krijgt er veel bekijks mee mja echt snel is het niet voor een 5 liter V12 waarmee je met 23 liter benzine ong 120 km kunt rijden :X

Kan ik enigzins beamen.
Heb ook in zo'n 850i langsgezeten, het gaat wel hard, en goed hard ook! Maar vond een Azure en zelfs een RangeRover indrukwekkender.

Blijft natuurlijk een superbak!
 

De motor ervan :~

Maserati2.jpg


Homemade btw, en het is daadwerkelijk die zelfde auto als van de advertentie (zie aanbieder :D)
 
Gaat gewoon knetterhard.

Maar het voelt wel spartaans aan. Deur moet je echt met 2 handen dichttrekken, koppeling vrij zwaar. Maar het gaspedaal en het schakelen is echt perfect.
 
bij snellere auto's moet de koppeling toch ook wat zwaarder zijn?;)

laatst in een polo sdi gereden, die koppelingen zit dus echt 0,0 gevoel in, gaat nog lichter dan t gaspedaal 8P
 
OH god de Ferrari Bonito duikt weer op. Dat is idd een kitcar op basis van een Golf.

Woonde vroeger een ventje in Klaaswaal die BLEEF beweren dat ze een Ferrari Bonito thuis hadden. Was het gvd een PAUPER kit car.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top