Vette ''Marktplaats'' Bakken #15

Status
Not open for further replies.
En dat bedrijf van die R34 allebei geen zuivere koffie.

Zoek idd maar eens op die Japimports. Wat een drama hokken allemaal. En de meeste staan niet eens bij hem.

En bedrijf waar die evo staat had een collega van mij een evo gekocht.
Alleen maar geouwehoer met die wagen gehad.

[ir]http://www.automaxx.nl/userfiles/imagecache/e29dd9ffb7bc1ecffe5c3e2e39c8c3f0.jpg[/ir]

Ik las toen in de Automaxx 71 dat dit de wagen is van de eigenaar (demo wagen) van JDMports: http://link.marktplaats.nl/488867074

Hij stopt zijn ziel en zaligheid in het bedrijf en je hoort er idd. niet echt goede verhalen over.

Want een maatje van me was opzoek naar een R33 en kwam ook bij dat bedrijf uit en heeft toen veel gezocht op internet en is uit eindelijk naar SW gegaan :p

Wat en hoe precies weet ik niet, maar hij durfde de koop niet aan daar.
 
Ringtank? Kan ie ook zonder velgen weg? Enig idee wat voor merk schroefset eronder zit? Wat voor interieur zit erin?

Misschien interesse namelijk.
 
Uhm durf ik zo niet te zeggen, gasaansluiting zit wel mooi weggewerkt achter de kentekenplaat.. en interieur is hetzelfde als van een topsport.
 
Met een beetje mazzel hoef je alleen t zijpaneel te vervangen, deur kan ik niet zo goed zien op de foto.

Als verder je ophanging niet verrot is, is het indd lichte schade ja.

Wel een koningsbak hoor:W
 
dik 8) waar zijn de uitlaatdempers? Paar gebruikte onderdelen ben je al een heel eind, zal ook wel wat achterliggende schade aanzitten.
 
heel erg dik... weet wel een voorbumper liggen :p, helaas is het zo'n 10k over me budget en moet het nog ingevoerd worden...


schade lijkt mee te vallen, al kan je dat nooit beoordelen adhv een vage foto.... zolang wiel geen tik heeft gehad moet het meevallen..
 
Met een beetje mazzel hoef je alleen t zijpaneel te vervangen, deur kan ik niet zo goed zien op de foto.

Als verder je ophanging niet verrot is, is het indd lichte schade ja.

Wel een koningsbak hoor:W

voorbumper/scherm/deuren/dorpel is ook geraakt...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top