Vette "Marktplaats"-bakken II

Status
Not open for further replies.
Het is volgens RDW wel een echte M3, maar hij is sowieso ingevoerd of herkeurd oid...tis origineel een 1993'er.

Het is volgens RDW wel een echte M3, maar hij is sowieso ingevoerd of herkeurd oid...tis origineel een 1993'er.

Auto kun je makkelijk RDW keuren hoor, dus dan is het logisch dat er gewoon M3 kan staan want dat veranderen ze. Zelfde met alle andere auto's, waarmee je de blokjes omlepelt. Zeg niet dat het niet zo is want heb het zelf vaak genoeg gedaan :)

En bartje je hebt gelijk, ben erachter dat Amerikaanse type en de GT (met carbonnen delen op dash etc) niet met rood witte zijn geleverd. Zover ik weet zijn de europees geleverder met rood wit....

Auto kun je makkelijk RDW keuren hoor, dus dan is het logisch dat er gewoon M3 kan staan want dat veranderen ze. Zelfde met alle andere auto's, waarmee je de blokjes omlepelt. Zeg niet dat het niet zo is want heb het zelf vaak genoeg gedaan :)

Weet ik, dat zeg ik toch ook..

Is geen echte,tenminste zal wel blok ingelepeld zijn.
1. check interieur
2. M3 origineel E36 zijn nooit met die kleur achterlichten verkocht, eenmaal met rood/witte achterlichten.....

daarom is die ook zo goedkoop. :)

HUH, zie het nu pas. Ik wou eigenlijk een zwarte E46 M3 linken :D WTF :D
Die e36 vind ik maar niks hoor, heb er veel mooiere gezien. Snap alleen niet hoe ik die heb gelinkt :? :D

ik bedoelde deze:

http://auto.marktplaats.nl/bmw/6824...d6VlU1Hzn+7Ftpy5kXOcmNfnW1gZqzH6//t+fLytmaQ8=

marktplaats linken blijft moeilijk, NIET uit de adresbalk kopieren, maar terug gaan naar de link naar de ad, en dan Koppelingslokatie kopieren (in FF) of Koppeling kopieren (Copy Shortcut) (in IE)

.....

Daarom, ac'88..

Status
Not open for further replies.
Back