Vette 'marktplaats-bakken' #8

Status
Not open for further replies.
Hopen dat het verlopig zo blijft dan zakken de R34 ook :-:
Staat ook genoeg tussen wat zeeer aantrekkelijk is9||6

Hehe het is nog steeds de bedoeling om er 1 aan te schaffen, maar voorlopig komt mn huis op de eerste plaats. Daarna weer flink sparen en dan zien we het wel. Hij komt zowiezo alleen als ik een garage heb.

Maar een R34 GTT blijft erg aantrekkelijk qua prijs en vermogen :)
 
Heb je zelf wel eens gedrift?
Ik rij met een 320 e36 coupe helemaal standaard alleen achter platte bandjes erop en wat lager gegooid, nou daar gaat echt wel prima alleen is het moeilijker dan met een sperdiff, probeer het maar een keer uit;)

die Manta had een vastgelast diff, heb er alleen op straat mee gedrift dus :p
 
Heb je zelf wel eens gedrift?
Ik rij met een 320 e36 coupe helemaal standaard alleen achter platte bandjes erop en wat lager gegooid, nou daar gaat echt wel prima alleen is het moeilijker dan met een sperdiff, probeer het maar een keer uit;)

Zal ik doen ja met die power die uit m`n 316 komt:#..

Nee maar ik weet dat het wel mogelijk is, maar al die proff driftbakken hebben ook allemaal sperdiffs toch, vandaar :)
 
Noem me maar een kampsjaak, maar potverdikkie (in het zwart, oud type AMG wielen) :W
thumbs.php

http://www.tcauto.nl/occasions.php?id=463
 
21k pond, 24k euro, dan nog hierheen halen etc, 25k+ voor een 10+ jaar oude auto, koopje idd... :+

Voor zijn exclusieteit wel ja..
Zijn er niet veel van en vermogen/weg gedrag tegen over € :~

Koop jij maar zo'n snelle "jonge" bak voor dat geld hier in nederland.. mag je flink door sparen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top