Vette 'marktplaats-bakken' #8

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Geweldige auto zo'n m6, maar geeft totaal geen snelheidsbesef als je erin rijdt. Bij 250 is hij nog steeds "fluisterstil" van binnen :X Alleen bij het volgas optrekken in m-stand geeft het een kick :D
 
Nou kvind deze motor toch wel erg mooi lopen hoor;) echt niet vergelijkbaar met een 645 oid

Alleen deze kleur is te sjiek.. Doe mij maar een zwarte met wat andere velgen verder wel 100% oke!
 
http://link.marktplaats.nl/210749725 dit is zo'n super strakke e46, normaal vind ik een sedan wat saai maar deze is echt helemaal af! alleen heeft hij wel vet lelijk foto's van... in het echt is die helemaal perfect.

Terwijl er wel goede foto's van zijn. Die E36 cabrio die er naast staat, heeft ook al eens op marktplaats gestaan, en ook fotoshoots met deze BMW erbij.

Dus waarom dat die Hi-res foto's er nou niet bij staan?

Misschien andere lampen of velgen ofzo:)
 
hoe kom je er bij?:D

Overigens is dat wel een echte KUTkleur om te spuiten. Is zeer vaag gespoten vanuit de fabriek. Heb wel eens lopen puzzelen met een Audi A2 met die kleur. Alleen viel bij mij elke keer de kleur te donker. Is overigens erg slecht dekkend gespoten vanuit de fabriek.
 
Blijf dat wel een mooi model vinden, hoewel de meeste het een ongelooflijke taxi vinden:p
Mooie kleur+interieur, smerige velgen er niet bij kopen en netjes op platte AMG wielen zetten:)
 
Vind deze velgen nog wel gaan... irl ziet het er goed uit moet ik zeggen (auto is van een vriend).
Hij is echt super netjes, geen krasje niets. Leuk ding om te rijden, Het rijdt echt super lekker. Het enige probleem is dat je dan wel je portemonnee open kunt trekken :p.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top