Vette 'marktplaats-bakken' #8

Status
Not open for further replies.
Best een tof ding, zo'n bakkers combi. Die verlaging staat ook wel gaaf, alleen staan de wielen teveel naar binnen.
 
Moet die ervoor hebben Justin? Ik en me vriendin zijn wel naar zoeits op zoek. Hij is in ieder geval wel goed ingereden:p

Hij heeft niet echt een prijs in z`n hoofd. Hij gaat zelf op zoek naar een V70/Cross Country en kreeg in zijn ogen iig veel te weinig terug met inruil..

Ding heeft redelijk wat KM gemaakt ja, maar altijd goed onderhouden :)

18" AMG Velgen zijn tegen meerprijs te krijgen

[ir]http://i43.tinypic.com/2lvzhv5.jpg[/ir]
 
Best een tof ding, zo'n bakkers combi. Die verlaging staat ook wel gaaf, alleen staan de wielen teveel naar binnen.

Wielen staan idd wat naar binnen, maar kunnen niet meer naar buiten ivm voorschermen. Ding is redelijk verlaagd namelijk ( lijkt mee te vallen maar icm de 18" is t wel te zien :) )
 
Als ik sommige taxi's bekijk, dan staat er 700.000 op de teller, deze is nog niet eens op de helft, dus ik zie het probleem niet :+
 
Hoezo jammer vd eigenaar? Moet de verkoper per se een Jan Kaas zijn? Kerel is tenminste eerlijk.

Nee, je kan beter een turk hebben dan een jan kaas die alles afragt :p .. Maar 9 vd 10 x zijn die auto`s die door turken gereden worden zo verneukt. Mijn ervaring iig :).. Voor de rest ziet hij r wel netjes uit iig ;)
 
Die B10 zag ik ook staan. opzich vind ik die dingen erg vet, alleen die velgen zijn gewoon te klein :# .. Onder zo`n 5 serie kunnen MAKKELIJK 18" :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top