Gerard1987
Well-Known Member
Beste mede forumgenoten,
ik heb al een poosje een Vespa SI en heb er ook al een poosje geleden wat anders onder gehangen namelijk:
Olympia 70 cc
Malossi powerfilter
Dell'orto 13/13 carb
Leovince uitlaat (krul)
En momenteen een 95 poeli had pas geleden een 65 poeli er onder en daar mee ging tie ong 65 km/u (95 poeli +/- 50) en trok super slecht op klop dit? Lijkt mij dat het wel harder kan... mss door:
Andere trekveertjes
Zijn die trekveertjes makkelijk te vervangen? En welke moet ik dan nemen? 50cc.nl .. of weten jullie een ander webwinkel?
Andere Sproeier?
Zit die sproeier in de carb? En welke heb ik nu in die 13/13? En welke zal ik dan ong moeten nemen? Moet die test nog een x doen (met die kleuren)
Andere uitlaat?
Misschien een andere uitlaat? Proma?
Of hebben jullie misschien nog andere tips?? Ze zijn altijd welkom!
Alvast hartelijk bedankt!
GR Gerard
ik heb al een poosje een Vespa SI en heb er ook al een poosje geleden wat anders onder gehangen namelijk:
Olympia 70 cc
Malossi powerfilter
Dell'orto 13/13 carb
Leovince uitlaat (krul)
En momenteen een 95 poeli had pas geleden een 65 poeli er onder en daar mee ging tie ong 65 km/u (95 poeli +/- 50) en trok super slecht op klop dit? Lijkt mij dat het wel harder kan... mss door:
Andere trekveertjes
Zijn die trekveertjes makkelijk te vervangen? En welke moet ik dan nemen? 50cc.nl .. of weten jullie een ander webwinkel?
Andere Sproeier?
Zit die sproeier in de carb? En welke heb ik nu in die 13/13? En welke zal ik dan ong moeten nemen? Moet die test nog een x doen (met die kleuren)
Andere uitlaat?
Misschien een andere uitlaat? Proma?
Of hebben jullie misschien nog andere tips?? Ze zijn altijd welkom!
Alvast hartelijk bedankt!
GR Gerard