Vespa s50 wil niet harder gaan dan 38

Mellefisser

New Member
Hallo allemaal, ik heb een vespa s50 en mijn probleem is dat de scooter niet harder gaat dan 38. Ik heb de varioring verwijderd en de rolletjes vervangen naar een 7 gram ook heb ik de v snaar vervangen. Ik heb zelf een gele cdi van Ducati de sport cdi hij zou dan 50 moeten lopen. alleen de scooter heeft een lage trekkracht en een lage top! Hopelijk kan iemand mij helpen met dit probleem het is een brommer!
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

ff goed lezen en zelf zoeken: ik noemde twee dingen en je gooit ze bij elkaar: sHim(men) en sTifTtest. rechtsboven een loepje of gewoon via je zoekmachine..
 
Last edited:
ik weet het niet: je schrijft voor mij nog vager dan je leest (leestekens, volgens mij gooit autocorrupt ook nog her en der woorden om naar niet relevante termen maar neem je niet de moeite om die terug te zetten.
"heb het zelf gedaan" wàt? er een varioring tussen gedaan, of gewoon maar nìet? (het laatste hoop ik)
"Geprobeerd en geen verschil" wàt heb je geprobeerd en wat was het resultaat/heb je dan gedaan (iets meer dan "geen verschil" a.u.b. moest er een shim tussen, stond ie goed, werd je stiftstreep helemaal weggeveegd?
ik heb ook nog geen antwoord op mijn vraag over je sproeier of sproeiernaald gezien. (heb je al eens naar je bougie gekeken?)
 
Mag ik misschien 1 vraag tussendoor stellen? Ik vroeg mij af waar er nog meer begrenzingen zouden kunnen zitten want de scooter gaat niet over tot de laatste gear dus en ik dacht misschien komt dat door een extra begrenzing ergens? Of is dat de bougie?
 
Back
Top