Is toch hard genoeg voor een snorscooter.mijn probleem is dat de scooter niet harder gaat dan 38.
Het is een bromfietsIs toch hard genoeg voor een snorscooter.
Nee een brommerIs het een Snorfiets ??
en wat deed ie vóórdat je de varioring verwijderde en rolletjes en v-snaar verwisselde dan? 35?Hallo allemaal, ik heb een vespa s50 en mijn probleem is dat de scooter niet harder gaat dan 38. Ik heb de varioring verwijderd en de rolletjes vervangen naar een 7 gram ook heb ik de v snaar vervangen. Ik heb zelf een gele cdi van Ducati de sport cdi hij zou dan 50 moeten lopen. alleen de scooter heeft een lage trekkracht en een lage top! Hopelijk kan iemand mij helpen met dit probleem
Is toch hard genoeg voor een snorscooter.
en wat deed ie vóórdat je de varioring verwijderde en rolletjes en v-snaar verwisselde dan? 35?
heb je de juiste snaar en/of heb je de vario hierop geshimd?
wat is het bouwjaar en de km-stand en staat van verder onderhoud (olie, kleppen?)
voordat ik de vario verwijderde liep hij iets zager 3 km volgens mij olie is verversd de scooter komt uit 2011 15k op de teller. De algemene staat is gewoon goed! V snaar ook opnieuw vervangen en een nieuwe sproeier erin.en wat deed ie vóórdat je de varioring verwijderde en rolletjes en v-snaar verwisselde dan? 35?
heb je de juiste snaar en/of heb je de vario hierop geshimd?
wat is het bouwjaar en de km-stand en staat van verder onderhoud (olie, kleppen?)
Ik heb de scooter in snor variant gekocht en heb er toen een gele cdi ingezet en alles vervangen. Ik heb naar de kleppen nog niet gekeken maar kan dat dan 10 kilometer verschil uitmaken?hiervoor liep ie nog zachter? en dat vind je "goed" voor een brommer?
je roept algemene staat is goed, maar antwoord op mijn vraag over de kleppen geef je niet..
Een snor met een brom-cdi blijft een snor!Ik heb de scooter in snor variant gekocht en heb er toen een gele cdi ingezet en alles vervangen.
goed punt, een gele CDI is nog geen geel kenteken.Een snor met een brom-cdi blijft een snor!
Ik heb de scor omgekeurd naar brom bij rdw. Wat moet ik doen dan?Een snor met een brom-cdi blijft een snor!
Wat moet ik dan doen?goed punt, een gele CDI is nog geen geel kenteken.
Dankjewel!ja kleppen die verkeerd staan kunnen veel snelheid en trekkracht kosten en ook je hele motor om zeep helpen.. (heb ooit met heel fijn stellen een verder standaard Honda C310 van 55 naar 65-70 gekregen) die heeft een motor met onderliggende nokken en 2 kleppen, als het goed is heb jij er 4 en sowieso met bovenliggende nokkenas.. tel uit je winst (die je laat liggen)
Post automatically merged:
standaard gewicht brommer rollen
2v: 6,5 gram
4v: 5,3 gram.. afhankelijk van wat jij hebt (2011 zou 4v zijn) is 7 gram veel te zwaar of iets te zwaar.. dat kost trekkracht en mogelijk ook top, in combinatie met verkeerd/niet gestelde kleppen..
Erg bedankt!ja kleppen die verkeerd staan kunnen veel snelheid en trekkracht kosten en ook je hele motor om zeep helpen.. (heb ooit met heel fijn stellen een verder standaard Honda C310 van 55 naar 65-70 gekregen) die heeft een motor met onderliggende nokken en 2 kleppen, als het goed is heb jij er 4 en sowieso met bovenliggende nokkenas.. tel uit je winst (die je laat liggen)
Post automatically merged:
standaard gewicht brommer rollen
2v: 6,5 gram
4v: 5,3 gram.. afhankelijk van wat jij hebt (2011 zou 4v zijn) is 7 gram veel te zwaar of iets te zwaar.. dat kost trekkracht en mogelijk ook top, in combinatie met verkeerd/niet gestelde kleppen..
en daar staat: "Iedere snelheid is tot op de km nauwkeurig af te stellen. Snelheden als 33 of 38 zijn ook mogelijk. Jij hebt het voor het zeggen!"
Volgens mij bedoelen ze met het afstellen van de km nauwkeurig dat als je in de extra zet die van mij moet bijvoorbeeld 38 lopen dan geven zij daar een passende varioring bij. Heb het zelf gedaan. Ik weet niet exact wat een shifttest inhoud heb je daar misschien tips voor?en daar staat: "Iedere snelheid is tot op de km nauwkeurig af te stellen. Snelheden als 33 of 38 zijn ook mogelijk. Jij hebt het voor het zeggen!"
heb je dit instellen ook gedaan/zit er een handleiding bij om dat zelf te doen? (heb je die kit zelf gemonteerd of meteen laten doen?)
mijn vragen over je snaar (shim) blijven onbeantwoord.. lees je ze niet of weet je de antwoorden niet? heb je ook al een stifttest gedaan?