Vespa s50 slecht vermogen

Mellefisser

New Member
Hallo allemaal, ik heb dus een Vespa s50 2011 2v. Toen ik hem kocht zat er een begrenzer in maar wegens omkeuring heb ik een gele brom cdi gekocht van ducati met begrenzer was de topsnelheid rond de 35 en met die gele cdi ook. Ik heb: de v snaar vervangen, kleppen gesteld, varioring verwijderd, rolletjes vervangen (7 gram) en de scooter trekt echt enorm langzaam op. En de top is dus 43 op de teller dus ik denk zo’n 39 in het echt! Weet er iemand hoe ik dit probleem kan oplossen? Dus snellere trekkracht en een hogeren top.

Alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

Hallo allemaal, ik heb dus een Vespa s50 2011 2v. Toen ik hem kocht zat er een begrenzer in maar wegens omkeuring heb ik een gele brom cdi gekocht van ducati met begrenzer was de topsnelheid rond de 35 en met die gele cdi ook. Ik heb: de v snaar vervangen, kleppen gesteld, varioring verwijderd, rolletjes vervangen (7 gram) en de scooter trekt echt enorm langzaam op. En de top is dus 43 op de teller dus ik denk zo’n 39 in het echt! Weet er iemand hoe ik dit probleem kan oplossen? Dus snellere trekkracht en een hogeren top.

Alvast bedankt!
Misschien iets lichtere rollen proberen, rond de 6 a 6,5 ofzo.
 
Hallo allemaal, ik heb dus een Vespa s50 2011 2v. Toen ik hem kocht zat er een begrenzer in maar wegens omkeuring heb ik een gele brom cdi gekocht van ducati met begrenzer was de topsnelheid rond de 35 en met die gele cdi ook. Ik heb: de v snaar vervangen, kleppen gesteld, varioring verwijderd, rolletjes vervangen (7 gram) en de scooter trekt echt enorm langzaam op. En de top is dus 43 op de teller dus ik denk zo’n 39 in het echt! Weet er iemand hoe ik dit probleem kan oplossen? Dus snellere trekkracht en een hogeren top.

Alvast bedankt!
Malossi v-snaar? en welke sproeier maat heb je?
 
Hi Melle, de begrenzer zelf lijkt me het probleem. Zou je deze eruit kunnen halen?
En is jouw cdi een Ducati AC15 (niet perse is een gele stekker altijd brom, het gaat om het typenummer (AC26 is snor, en AC43 ook))
 
Ik ben er achter gekomen dat de scooter dus een 4v Carb had in plaats van een 2v ik heb deze dus vervangen en de scooter rijd beter alleen heeft nu heel veel dipjes tijdens het rijden het lijkt alsof de benzine niet de hele tijd word toe gevoegd ofzo. Weet 1 van jullie wat ik moet doen
 
Benzine filter vervangen voor een met een groot filter element. Liep zelf tegen flow issues aan met allemaal dure 'goeie' filters.
Kom ik weer om de hoek, maar kijk ook even naar je vlotterhoogde, kan zijn dat het niveau te laag is.
Hier zal je die dipjes mee kunnen oplossen
 
Nadat je deze snorfiets hebt opgevoerd voor de keuring naar brom heb je ook de sproeier vergroot?
Ik heb de hele carburateur vervangen dus ja
Post automatically merged:

Benzine filter vervangen voor een met een groot filter element. Liep zelf tegen flow issues aan met allemaal dure 'goeie' filters.
Kom ik weer om de hoek, maar kijk ook even naar je vlotterhoogde, kan zijn dat het niveau te laag is.
Hier zal je die dipjes mee kunnen oplossen
Oké bedankt ga ik proberen !
 
Back
Top