This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Vespa s50 80cv

Jevader

New Member
Mijn scooter reed leker todat ik besloot men luchtfilter te veranderen waardoor die raar reed en bestoot om zonder luchtfilter te rijden (dat voor 2weken ik weet dat dat niet slim is ik zit nu met een scooter die soms start en als die start rijd die 20-25pu terwijl die 60-70pu kan en blijft stotteren bij vol gas en valt soms vanzelf uit en geraakt snel warm en kan niet verder dan een km rijden en valt die uit en start moeilijk ik heb ook geprobeerd mn carburateur te verschonen maar heeft niets verder gebracht iemand die me zou kunnen verder helpen want ik zit nu terug op de fiets terwijl mn schatje aanme deur staat te stinken
 
2 Weken zonder luchtfilter rijden , is bijna smeken om problemen , maar je weet gelukkig zelf dat het niet slim was . Als de carb schoon is , verdenk ik dat hij toch troep (zand e.d. ) naar binnen heeft gezogen . Heb je er nu wel weer een filter aan ? En wat voor filter ? De originele , of een power filter ? Heb je weer de originele , meet dan als eerste eens de compressie .