VESPA LX50 2T knipperlicht defect

MonteurIan

New Member
Beste lezer,

Ik heb een Vespa LX 50 2T 2008,

Knipperlicht is defect evenals remlicht, spanningsregelaar is al vervangen en de knipperlicht schakelaar ook. Claxon en verlichting werkt wel.

Iemand enig idee waar het aan kan liggen en waar ik moet zoeken?

Advertisement - register to remove this

De verlichting van de vespa lx 2 takt gaat via het motor blok. De knipper lichten, remlichten, claxon en start motor gaan via de accu. Ik zou je accu even opladen (3 uurtjes ongv) en daarna je zekeringen vervangen. Let wel op. Dat er op de zekering staat hoeveel ampere je nodig hebt. Dus je moet ook de zelfde ampere terugplaatsen. En zijn je knipperlichten ect allemaal opeens kapot sinds toen of waren ze altijd al kapot?

De verlichting van de vespa lx 2 takt gaat via het motor blok. De knipper lichten, remlichten, claxon en start motor gaan via de accu. Ik zou je accu even opladen (3 uurtjes ongv) en daarna je zekeringen vervangen. Let wel op. Dat er op de zekering staat hoeveel ampere je nodig hebt. Dus je moet ook de zelfde ampere terugplaatsen. En zijn je knipperlichten ect allemaal opeens kapot sinds toen of waren ze altijd al kapot?
Waren al stuk sinds dat ik hem had gekocht, ze hebben wel lopen knippen met het kabelboom en kan niet vinden waar de zekering hoort. Waar zit die? Naast de accu?

Ja als het goed is zit er bij piaggio scooters eentje naast de accu en nog eentje als het goed is geen idee waar. En als ze erin hebben lopen knippen denk ik gewoon dat ze die draden hebben door geknipt van je remlichten ect. Dan moet je kijken waar ze beginnen en door lopen tot dat je een door geknipt draad ziet en die dan weer samen voegen. Ik denk dat het wel even gaat duren.

Back