melf #50 said:tja , een polini is een beetje duur en valt ook nog tegen , ik zou persoonlijk een DR 43mm met kop nemen , veel goedkoper en de prestaties zijn hetzelfde.
een ander filter is nergens voor nodig , zeker niet als er een std 12mm op zit.
een andere sproeier is wel nodig , een paar maten groter.
wat ook belangrijk is is welke poelie erop komt of zit en wat voor uitlaat
melf #50 said:tja , een polini is een beetje duur en valt ook nog tegen , ik zou persoonlijk een DR 43mm met kop nemen , veel goedkoper en de prestaties zijn hetzelfde.
een ander filter is nergens voor nodig , zeker niet als er een std 12mm op zit.
een andere sproeier is wel nodig , een paar maten groter.
wat ook belangrijk is is welke poelie erop komt of zit en wat voor uitlaat
fvanwinsen5 said:ik zat pcies het zelfde te bedenken... kheb ergens nog een vespa ciao ligge, kwou dus polini 65 cc neme.. maar dat zal dus al verandere als jij zegt dat een DR43 dezelfde prestaties leverd...
maar mijn vraag.. moet de krukas ook vervangen worden met 65 cc?
gladiator said:nou heb die brommer dus van me broer gehad en hij heeft er al een keer een 70cc ondergehad van een onbekend merk en die is toen stuk gegaan want was gewoon goedkoop ding dus alle onderdelen zijn nog goed ook uitlaat enz.
moet alleen dus sproeier, powerfilter word er aangeraden en dus de cilinder
melf #50 said:http://www.euroscooters.nl/shop/pro...=3183&osCsid=73a2f943029dbb21f6ceea7d1fffa9a9
http://shop.scootxtreme.nl/product_info.php/cPath/214_488/products_id/939
let er wel op dat de cilinderkoppen van ciao en citta niet gelijk zijn !
fvanwinsen5 said:ik zat pcies het zelfde te bedenken... kheb ergens nog een vespa ciao ligge, kwou dus polini 65 cc neme.. maar dat zal dus al verandere als jij zegt dat een DR43 dezelfde prestaties leverd...
maar mijn vraag.. moet de krukas ook vervangen worden met 65 cc?