Vespa Ciao PX luchtfilter opdrijven

Status
Not open for further replies.
C

Ciao PX'ke

Guest
Hallo allemaal,8)

Ik heb vandaag de 3 buisjes van boven op mn luchtfilter eraf gezaagd(ze zijden dat hij dan sneller ging gaan!), maar hij start alleen nog maar met shock en rijd zeer traag met shock ingehouden. zonder shock,, hoe meer gas ik geef hoe sneller hij stil valt! (Ik ben wel nog een beginner hé;) )

Alvast Bedankt8)

Even nog wat pic's van m'n ciao en zijn luchtfilter:
 
Advertisement - register to remove this

Er moet dus een grotere sproeier in want nu krijgt hij meer lucht dan orgineel.

Het fabeltje dat hij harder gaat is niet waar want hij maakt gewoon meer herrie en hij verbruikt nu meer benzine
 
Er moet dus een grotere sproeier in want nu krijgt hij meer lucht dan orgineel.

Het fabeltje dat hij harder gaat is niet waar want hij maakt gewoon meer herrie en hij verbruikt nu meer benzine

Merci eeh dat weet ik nu ook weer*D
 
Last edited by a moderator:
dan heeft iemand je mooi op het verkeerde spoor gezet dus..

waarschijnlijk zat gewoon je carburateur een beetje dicht met vuil , als je dit schoon had gemaakt was het waarschijnlijk prima geweest..

haal gewoon even een nieuw filtertje , kosten bijna niks.

het zit origineel ook zo en dat loopt perfect.

verder kan het ook nog zijn dat ook je contactpuntjes wat zijn ingebrand waardoor de brommer slechter start men rijdt.
 
wij crossen met vespa ciao's

orginele luchtfilter werkt altijd het beste. je kan als vervanging altijd een malossi luchfilter nemen (zelfde als orgineel) met een 13/13 carb wil het nog wel eens wat beter lopen maar dat is niet altijd zo.
 
Ah,, dat wist ik niet maar als ik er een 13/13 op steek gaat hij dan sneller of zou ik best nog een de uitlaat onder handen nemen? (Hij rijdt nu rond de 35 km/h)
Ik gebruik m'n ciao eigenlijk ook om mee te crossen =P