Vespa Ciao PX luchtfilter opdrijven

  • Thread starter Thread starter Ciao PX'ke
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
C

Ciao PX'ke

Guest
Hallo allemaal,8)

Ik heb vandaag de 3 buisjes van boven op mn luchtfilter eraf gezaagd(ze zijden dat hij dan sneller ging gaan!), maar hij start alleen nog maar met shock en rijd zeer traag met shock ingehouden. zonder shock,, hoe meer gas ik geef hoe sneller hij stil valt! (Ik ben wel nog een beginner hé;) )

Alvast Bedankt8)

Even nog wat pic's van m'n ciao en zijn luchtfilter:
 
Advertisement - register to remove this

wat voor bs is dat eigenlijk,
een scooter mag gerust 100 gaan,
maar een snor niet?
beide hebben ze 2 wielen, en zijn ze vaak geheel gelijk,
op dat gele plaatje na en extra begrenzing na.
 
in duitsland ook , in nederland mag je zonder helm rijden met een 25km/h brommer , ook al is dat nog gevaarlijk genoeg , kijk alleen maar naar het aantal fietsers met toch wel ernstig letsel. en dat is nog maar op een fiets..
 
Het is ook nog niet erg lang geleden dat je met een snor hier nog zonder helm mocht rijden, ik gok op +- 2 a 3 jaar geleden.

Denk dat ze eindelijk wel doorhadden dat het best gevaarlijk is.
 
en dan nog de figuren die erop zitten , vaak sjonnies die bang zijn dat hun haar in de wat gaat of ouwe lui , beide zijn meestal niet de meest verkeersvriendelijk types :p

als iedereen (ook snor) een helm op moet is het natuurlijk wel makkelijker te controleren :)

we hebben nu dan al wel blauwe plaat voor brom en gele voor snor dus dat is ook al wat makkelijker :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top